خانهاخبار
جزئیات فنی دوربین و سخت‌افزار ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس تایید شد

جزئیات فنی دوربین و سخت‌افزار ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس تایید شد

نسخه بالارده سری ردمی نوت با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۴ برابری همراه خواهد شد.
۲۴ شهریور ۱۴۰۲

روز گذشته، برند ردمی به صورت رسمی اعلام کرد که سری ردمی نوت ۱۳ هفته آینده در بازار چین معرفی خواهد شد. نسل جدید سری ردمی نوت شامل سه مدل ردمی نوت ۱۳، ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس می‌شود. در حال حاضر، ردمی جزئیات نمایشگر ردمی نوت ۱۳ پرو و ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را تایید کرده است. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند مشخصات فنی سیستم دوربین و سخت‌افزار ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را در اختیار کاربران قرار داده است.

برند ردمی با به اشتراک‌گذاری چندین تیزر تایید کرده که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP3 سامسونگ با اندازه 1/1.4 اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.65 مجهز خواهد بود. به لطف قابلیت Smart ISO Pro، دوربین گوشی می‌تواند با توجه شرایط محیطی مقدار ایزو را به صورت خودکار تغییر دهد. همانطور که می‌دانیم، قابلیت ایزو نقش پررنگی در روشن‌ و یا تاریک کردن تصاویر دارد.

image

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس از لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکترونیکی برای فیلمبردای بدون لرزش بهره می‌برد. به علاوه، دوربین محصول جدید ردمی از حالت زوم بدون افت کیفیت ۴ برابری نیز پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت ۱۳ پرو قادر است تصاویر را به سرعت ثبت کند چرا که از زمان فشردن شاتر تا ثبت تصویر تنها به ۱٫۳ ثانیه نیاز است.

image

قلب تپنده ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس تراشه ۴ نانومتری دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا خواهد بود که از قدرت پردازشی بالایی بهره می‌برد. طبق تیزرهای قبلی سری ردمی نوت ۱۳، نسخه پرو پلاس سری از پنل پشتی چرمی، ضخامت کم و نمایشگر با لبه‌های خمیده برخوردار خواهد شد. از آن سو، مدل‌های استاندارد و پرو سری با پنل شیشه‌ای و نمایشگر تخت همراه خواهند شد.

در نهایت باید اشاره کرد که ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس از نمایشگر امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ روشنایی حداکثری ۱۸۰۰ نیتی بهره خواهد برد. سنسور اثرانگشت نیز در نمایشگر این دو گوشی جای گرفته است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید