خانهاخبار
رندرهای گلکسی اس ۲۳ FE طراحی این گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی اس ۲۳ FE طراحی این گوشی را در همه زوایا نشان می‌دهند

سامسونگ به زودی از نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ رونمایی خواهد کرد.
۲۳ شهریور ۱۴۰۲

تا به امروز، تصاویر مختلفی از گلکسی اس ۲۳ FE منتشر شده‌اند که شباهت ظاهری این گوشی به دیگر محصولات سامسونگ مانند گلکسی A54 و گلکسی اس ۲۳ را نشان می‌دهند. حالا اما رندرهای جدیدی از نسخه میان‌رده سری گلکسی اس ۲۳ فاش شده که این موضوع را به طور کامل تایید می‌کنند.

گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا به زودی برای بازار هند معرفی و عرضه خواهد شد. براساس گزارش‌های قبلی، مدل جدید سری FE با قیمت ۵۴٬۹۹۹ روپیه معادل ۶۶۰ دلار عرضه می‌شود.

رندرهای جدید گلکسی اس ۲۳ FE حاوی هیچ نکته تازه‌ای نیستند و تنها طراحی موجود در تصاویر را قبلی تایید می‌کنند. در این راستا، در پنل پشتی گلکسی اس ۲۳ FE شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که ماژول آن حذف شده است. از سوی دیگر، پنل جلویی دستگاه میزبان نمایشگر حفره دار است که به نظر از حاشیه‌های اندکی بهره می‌برد.

طبق آنچه شایعات قبلی ادعا کرده‌اند، گلکسی اس ۲۳ FE از نمایشگر ۶٫۴ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین برای بازار آمریکای شمالی در نسخه اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه خواهد شد در حالی که دیگر بازارها مدل اگزینوس ۲۲۰۰ را دریافت خواهند کرد. منبع تغذیه دستگاه نیز باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ واتی خواهد بود. سیستم دوربین گلکسی اس ۲۳ FE شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که عرضه جهانی گلکسی اس ۲۳ FE احتمالا همزمان با معرفی آن برای بازار هند انجام خواهد شد.در حال حاضر، فروشگاه آنلاین هندی FlipKart عرضه این گوشی را در وبسایت خود تایید کرده است. در این راستا، انتظار می‌رود به زودی گلکسی اس ۲۳ FE معرفی شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (2 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

امیر

۱۴۰۲/۶/۲۳
خیلی خوبه فقط کاش که جای فلش دوربین رو بالاتر در کنار دوربین اول میزاشتن تا مثل سری S23 دیده بشه! اما بااین شکل درست شبیه A54 است! آدم فکر میکنه A54FE هست!?
مشخصات فنی اش که مثل پرچمدارا نیست لااقل ظاهرشو شبیه اونا میکردن!

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۶/۲۳
گوشی مورد انتظارِ شیائومی(۱۴ لایت)، Fe23 را به حاشیه‌ می‌رانَد

پیشنهاد سردبیر