خانهاخبار
موتورولا اج ۴۰ نئو با رنگ‌بندی جذاب و مشخصات فنی قابل توجه معرفی شد

موتورولا اج ۴۰ نئو با رنگ‌بندی جذاب و مشخصات فنی قابل توجه معرفی شد

موتورولا امروز از نسخه ارزان‌تر سری موتو اج ۴۰ رونمایی کرد که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۷۰۳۰ بهره می‌برد.
۲۳ شهریور ۱۴۰۲

در آوریل سال جاری میلادی، موتورولا از پرچمدار بالارده خود به نام اج ۴۰ پرو رونمایی کرد از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد. یک ماه بعد، این برند از نسخه استاندارد پرچمدار خود موسوم به اج ۴۰ پرده‌برداری کرد. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مدل سوم سری اج ۴۰ امروز معرفی شد که موتورولا اج ۴۰ نئو نام دارد.

image

قلب تپنده موتورولا اج ۴۰ نئو تراشه دایمنسیتی ۷۰۳۰ است که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این گوشی همچنین با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و از قابلیت‌هایی مانند Moto Connect و Ready For پشتیبانی می‌کند.

در پنل جلویی موتورولا اج ۴۰ نئو نمایشگر ۶٫۵۵ اینچی P-OLED با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی قرار گرفته که از عمق رنگی ۱۰ بیتی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتزی برخوردار است. این نمایشگر همچنین از صددرصد فضای رنگی DCI-P3، روشنایی حداکثری ۱۳۰۰ نیتی و محتوای HDR10 پلاس پشتیبانی می‌کند. سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر موتورولا اج ۴۰ نئو جای دارد.

image

از سوی دیگر، پنل پشتی موتورولا اج ۴۰ نئو میزبان ماژول دوربین مربعی‌شکل است که در آن دو سنسور قرار گرفته است. در این راستا، محصول جدید موتورولا به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای مجهز شده است. لنز فوق عریض این گوشی همچنین از فناوری فوکوس خودکار برای ثبت تصاویر ماکرو پشتیبانی می‌کند.

image

موتورولا اج ۴۰ نئو در سه رنگ به نام‌های Black Beauty (مشکی)، Soothing Sea (آبی) و Caneel Bay (سبز) روانه بازار خواهد شد. همه این رنگ‌ها با همکاری شرکت برجسته Pantone طراحی شده‌اند. پنل پشتی نسخه مشکی‌رنگ از جنس آکرلیک است در حالی که دو مدل آبی و سبزرنگ از پنل چرمی بهره می‌برند. در این راستا، نسخه‌های سبز و آبی این گوشی از مدل مشکی آن سنگین‌تر و ضخیم‌تر هستند.

image

با گواهی IP68، موتورولا اج ۴۰ نئو در برابر آب و گردوغبار به طور کامل مقاوم است. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای موتورولا، شارژ ۵۰ درصدی این دستگاه تنها در عرض ۱۵ دقیقه انجام می‌شود.

برای احترام به محیطزسیت، در بسته‌بندی اج ۴۰ نئو هیچ پلاستیکی به کار نرفته و ۶۰ درصد آن از مواد بازیافتی ساخته شده است. موتورولا با همکاری برند agood کاورهایی را برای گوشی خود تدارک دیده که با رنگ پنل پشتی هماهنگ است. از دیگر مشخصات فنی موتورولا اج ۴۰ نئو می‌توان به قابلیت NFC، پشتیبانی از شبکه 5G، اسپیکرهای استریو و ویژگی دالبی اتمس اشاره کرد. میان‌رده موتورولا با قیمت ۳۹۹ یورویی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید