خانهاخبار
گلکسی A05s در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

گلکسی A05s در تصاویر رندری جدیدی دیده شد

طراحی گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ در طی تصاویر رندری CAD‌ لو رفت.
۲۳ شهریور ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد خانواده گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ به زودی میزبان مدل جدیدی خواهد بود چرا که شایعه شده غول فناوری کره در حال توسعه یک گوشی به نام گلکسی A05s است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصاویر رندری جدیدی از دستگاه ارزان‌قیمت سامسونگ فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. این رندرها براساس فایل‌های CAD تولید شده‌اند.

image

طبق این گزارش، ابعاد گلکسی A05s برابر با ۱۶۷٫۹ در ۷۷٫۷ در ۸٫۸ میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، پنل جلویی این گوشی میزبان نمایشگر بزرگ ۶٫۶ اینچی خواهد بود. به مانند دیگر محصولات پایین‌رده سامسونگ، در نمایشگر گلکسی A05s ناچ قطره‌ای به کار رفته است که سامسونگ آن را Infinity-V می‌نامد.

منبع تغذیه گلکسی A05s باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش پایین بدنه نیز جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. در پنل پشتی دستگاه نیز سه دوربین قرار گرفته و ماژول دوربین نیز از آن حذف شده است. متاسفانه دیگر جزئیات فنی گلکسی A05s فاش نشده است. شایان ذکر است که گلکسی A05s چندی پیش در گواهی FCC لیست شد که خبر از عرضه آن در طی هفته‌های پیش رو می‌دهد.

image

برای مقایسه، گلکسی A04s از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۵ اینچی اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اگزینوس ۸۵۰ است که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. سیستم دوربین دستگاه نیز شامل سه سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی، سامسونگ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را برای گوشی خود تدارک دیده است. انرژی موردنیاز دستگاه نیز از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی تامین می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید