خانهاخبار
ارمس از کلکسیون بند‌های مخصوص اپل واچ سری ۹ خود رونمایی کرد!

ارمس از کلکسیون بند‌های مخصوص اپل واچ سری ۹ خود رونمایی کرد!

برند فشن ارمس که سال‌هاست بندهای لوکس مخصوص اپل واچ را ارائه می‌دهد؛ به تازگی از کلکسیون مخصوص اپل واچ سری ۹ رونمایی کرده که شامل بند‌های چرمی نیز می‌شود.
۲۲ شهریور ۱۴۰۲

ارمس که یکی از برند‌های لوکس فشن در سطج جهان محسوب می‌شود؛ سالهاست که با اپل همکاری داشته و بند‌های مخصوص اپل واچ را ارائه می‌دهد. این شرکت به تازگی از بند‌های جدید مخصوص اپل واچ سری ۹ خود رونمایی کرده که شامل گزینه‌هایی از جنس چرم نیز می‌شوند.

image

 

شرکت اپل طی رویداد دیشب خود، اعلام کرد که جهت حفظ محیط زیست استفاده از چرم برای لوازم جانبی محصولات خود را متوقف کرده و دیگر کاور‌های آیفون یا بند‌های اپل واچ چرمی را ارائه نخواهد داد. با این وجود، قرارداد میان اپل و ارمس همچنان ادامه داشته و این برند لوکس همچنان می‌تواند تا بند‌های چرمی مخصوص اپل واچ سری ۹ را به فروش برساند.

در کنار بند‌های سینگل تور و دابل تور ارمس که از جنس نایلون بافته ساخته شده‌اند؛ گزینه‌های متفاوتی از جنس چرم گاو نیز به چشم می‌خورند. قیمت بند‌های ارمس مخصوص اپل واچ سری ۹، بین ۳۴۹ تا ۵۸۹ دلار است و در سوی دیگر، امکان تهیه اپل واچ سری ۹ به همراه این بند‌ها با قیمت ۱٫۲۴۹ تا ۱٫۵۳۹ دلار نیز وجود دارد. پیش‌خرید بند‌های جدید ارمس، از حالا ممکن است و فروش رسمی آن نیز در کنار اپل واچ سری ۹ از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز می‌شود.

image

 

در سوی دیگر، شرکت اپل برای جایگزینی چرم در لوازم جانبی خود از متر‌یال پارچه‌ای جدیدی با نام FineWoven رونمایی کرد که ۶۸ درصد آن از محصولات بازیافتی ساخته شده است. این متر‌یال، آسیب بسیار کمتری به محیط زیست وارد کرده و قرار است تا شاهد عرضه کاور‌های مخصوص آیفون و بند‌های اپل واچ از این جنس باشیم.

 

درباره بند‌های گران قیمت ارمس برای اپل واچ سری ۹ چه فکر می‌کنید؟ آیا راهکار جدید اپل جهت عدم استفاده از چرم را می‌پسندید یا عقیده دارید که متر‌یال پارچه‌ای حس لوکس بودن چرم را به کاربر القا نخواهد کرد؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید