خانهاخبار
میزان رم بکار رفته روی آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو فاش شد

میزان رم بکار رفته روی آیفون ۱۵ و ۱۵ پرو فاش شد

توسعه دهندگان موفق شده‌اند از روی کدهای بکار رفته روی نسخه کاندید انتشار Xcode 15 به میزان رم قرار گرفته روی آیفون جدید اپل دست پیدا کنند.
۲۲ شهریور ۱۴۰۲

شب گذشته اپل در یک مراسم پرهیجان مانند سال‌های گذشته، از مدل جدید آیفون‌های خود رونمایی کرد. در این کنفرانس که به‌صورت از پیش ضبط شده پخش می‌شد شاهد معرفی چهار آیفون جدید بودیم. آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس حالا از امروز جدیدترین مدل‌های آیفون هستند که در دست کاربران خودنمایی می‌کنند. 

اپل هرگز در کنفرانس‌ها به جزئیاتی مثل میزان رم آیفون‌های جدید اشاره نمی‌کند اما این اطلاعات اندکی پس از معرفی رسمی توسط توسعه‌دهندگان کشف و منتشر می‌شوند. طبق همین روند میزان رم بکار رفته در سری آیفون ۱۵ نیز از کدهایی که در نسخه پانزدهم Xcode کشف شده مشخص شده است. همانطور که می‌دانید Xcode پلتفرم توسعه اپلیکیشن‌های مورد استفاده روی محصولات اپل است که هر سال به نسخه جدید برای پشتیبانی از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های اپل به‌روز می‌شود. 

image

طبق اطلاعات فاش شده آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس به ۸ گیگابایت رم مجهز هستند که این عدد ۲ گیگابایت بیشتر از نسل قبلی این گوشی‌ها یعنی آیفون ۱۴ و ۱۴ پرومکس است. 

همچنین آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس نیز به ۶ گیگابایت رم مجهز هستند. یعنی درواقع میزان رمی که پارسال روی آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس وجود داشت، امسال روی آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس قرار گرفته. با توجه به اینکه آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس دقیقا از پردازنده آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس استفاده می‌کنند، دور از انتظار نبود که میزان رم مشابهی برخوردار باشند. 

همه مدل‌های آیفون جدید از دو روز دیگر یعنی ۱۵ سپتامبر آماده سفارش آنلاین هستند و از یک هفته بعدی یعنی ۲۲ سپتامبر به دست خریداران می‌رسند. 



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید