خانهاخبار
هیولا در کالبد آیفون؛ سری آيفون ۱۵ پرو قادر به اجرای برخی بازی‌های کنسولی AAA است!

هیولا در کالبد آیفون؛ سری آيفون ۱۵ پرو قادر به اجرای برخی بازی‌های کنسولی AAA است!

اپل در طی رویداد Wonderlust رسما تایید کرد که نسخه کنسولی برخی از بازی‌های بزرگ مانند Resident Evil: Village و Assassins Creed: Mirage برای سری آیفون ۱۵ پرو نیز عرضه می‌شود.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

سری آيفون ۱۵ پرو امروز معرفی شد و بالاخره از نزدیک با گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۳ اپل آشنا شدیم. در بین مدل‌های مختلف سری پرچمدار اپل، دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با بهبودهای گسترده‌ای مانند بدنه تیتانیومی و سخت‌افزار قدرتمند همراه شده‌اند. حالا اما به نظر می‌رسد قدرت پردازشی بالای سری آیفون ۱۵ پرو به یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این دو گوشی بدل خواهد شد.

براساس اعلام رسمی اپل، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس قادرند نسخه کنسولی برخی از بازی‌های AAA مانند Resident Evil: Village و Assassins Creed: Mirage را اجرا کنند.

image

نسخه‌های پرو سری آيفون ۱۵ به تراشه قدرتمند ۳ نانومتری A17 پرو مجهز هستند که از USB 3، فناوری رهگیری پرتو (حالت سخت‌افزاری) و انکودر AV1 پشتیبانی می‌کند. پردازنده گرافیکی این تراشه همچنین از شش هسته بهره می‌برد و تا ۲۰ درصد نیز سریع‌تر از نسل قبلی است. پردازنده مرکزی آن نیز در مقایسه با نسل قبلی، تا ۱۰ درصد سریع‌تر ظاهر خواهد شد.

بازی‌های Resident Evil: Village ( نسخه هشتم سری) و نسخه ری‌‌میک Resident Evil 4 در اواخر سال ۲۰۲۳ برای سری آیفون ۱۵ پرو عرضه می‌شوند. در اوایل سال ۲۰۲۴، بازی موردانتظار Assassins Creed: Mirage در دسترس کاربران گوشی‌های پرمیوم اپل قرار خواهد گرفت. این بازی در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای کامپیوترهای شخصی و کنسول‌های سازگار عرضه می‌شود. بازی Death Stranding که محصول قابل توجه استودیو کوجیما پروداکشنز به شمار می‌رود نیز در اواخر سال ۲۰۲۳ در اختیار سری آيفون ۱۵ پرو قرار می‌گیرد.

image

متاسفانه هنوز پشتیبانی این بازی‌ها‌ از کنترلرها و جزئیات قیمتی آن‌ها مشخص نشده است. اجرای بازی‌های AAA روی سری آیفون ۱۵ پرو می‌تواند انقلابی را در صنعت بازی‌های موبایلی ایجاد کند چرا که برای اولین بار است که نسخه کنسولی یک بازی برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۲/۶/۲۱
?
”نسخه پرو، رنگ‌مشکی” با لباسی از تیتانیوم؛ جذاب‌ترین آیفونِ تاریخ☑
؛؛
همه با هم ترند کنیم:
دستِ ما ڪوتاه و خروار خروار خرما‌ بالای نخل‌ها??

پیشنهاد سردبیر