خانهاخبار
iOS 17 و iPadOS 17 در تاریخ ۲۷ شهریور منتشر می‌شوند!

iOS 17 و iPadOS 17 در تاریخ ۲۷ شهریور منتشر می‌شوند!

رویداد معرفی آیفون‌های جدید نیز به پایان رسید و شرکت اپل سرانجام تاریخ انتشار سیستم عامل‌های جدید iOS 17 و iPadOS 17 را اعلام کرد.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

رویداد امشب شرکت اپل با نام «Wonderlust»، ساعاتی پیش به پایان رسید و طی آن شاهد معرفی سری آیفون ۱۵، اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ بودیم. این شرکت همچنین تاریخ انتشار سیستم عامل‌های جدید iOS 17 و iPadOS 17 را نیز اعلام کرده است. این دو سیستم عامل در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور) منتشر خواهند شد.

image

 

سیستم عامل iOS 17 برای کاربران آیفون قابلیت‌هایی چون وویس‌میل زنده، حالت استندبای و اپلیکیشن جدید دفترچه خاطرات را به همراه دارد. در سوی دیگر، سیستم عامل iPadOS 17 نیز تغییرات متفاوتی را به همراه داشته و حالا به کاربران اجازه شخصی سازی بیشتر لاک اسکرین و اضافه کردن ویجت‌ها به آن را می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب iOS 17، امکان انتخاب یک صفحه کانتکت توسط هر کاربر است که می‌توان بک‌گراوند، نام و ظاهر فونت نمایش داده شده را در آن تغییر داد. این صفحه کانتکت، در حین تماس برای سایر مخاطبین نیز نمایش داده شده و حالت شخصی‌تر و جذاب‌تری دارد. قابلیت NameDrop نیز به کاربران آیفون با سیستم عامل iOS 17 اجازه می‌دهد تا گوشی‌های خود را به یکدیگر نزدیک‌ کرده و اطلاعات تماس خود را به سادگی به اشتراک بگذارند.

image

 

سیستم عامل iOS 17، برای آیفون‌های با چیپست A12 Bionic و جدیدتر منتشر شده و این به معنای پایان انتشار آپدیت‌های جدید iOS برای مدل‌های قدیمی‌تر از آیفون XS و XR است. در سوی دیگر، سیستم عامل iPadOS 17 نیز برای آیپد‌های نسل ششمی و جدیدتر، آیپد مینی نسل پنجمی و جدیدتر، آیپد ایر نسل سومی و جدیدتر و آیپد پرو نسل دومی یا جدیدتر منتشر خواهد شد.

image

 

درباره سیستم عامل‌های iOS 17 و iPadOS 17 و تاریخ انتشار آنها چه فکر می‌کنید؟ آیا بی صبرانه در انتظار تجربه این آپدیت‌ها هستید یا اهمیت چندانی به آنها نمی‌دهید؟

 


جدیدترین‌ اخبار

Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید