خانهاخبار
اپل واچ اولترا ۲ به صورت رسمی معرفی شد

اپل واچ اولترا ۲ به صورت رسمی معرفی شد

رویداد «Wonderlust» اپل همچنان در حال برگزاری است و پس از معرفی اپل واچ سری ۹، شاهد معرفی نسل دوم ساعت هوشمند مقاوم و حرفه‌ای اپل واچ اولترا هستیم.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

رویداد امشب «Wonderlust» شرکت اپل همچنان ادامه داشته و پس از معرفی اپل واچ سری ۹، دقایقی پیش شاهد رونمایی از نسل دوم اپل واچ اولترا بودیم. این ساعت هوشمند، نسخه‌ای بهبود یافته از نسل پیشین خود محسوب شده و در بخش‌هایی متفاوت، عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد. متاسفانه، بر خلاف شایعات خبری از عرضه این ساعت در رنگ‌های جدید نیست و اپل واچ اولترا ۲ از نظر ظاهری به نسل پیشین خود بسیار نزدیک است.

image

 

این ساعت از چیپست جدید S9 استفاده کرده که بر پایه چیپست ۵ نانومتری A15 Bionic سری آیفون ۱۳ ساخته شده است. این چیپست، قدرت بسیار بالاتری نسبت به نسل‌های پیشین داشته و دارای ۵.۶ میلیارد ترانزیستور برای پردازش سریع‌تر فرامین کاربر و محاسبه اطلاعات در بک‌گراوند است.

با وجودی که نمایشگر این نسل از اپل واچ اولترا نسبت به نسل گذشته تغییرات خاصی را به همراه ندارد؛ حداکثر میزان روشنایی آن اکنون به ۳٫۰۰۰ نیت رسیده که از تمامی ساعت‌های هوشمند بازار بیشتر است. به ادعای اپل، عمر باتری این ساعت هوشمند نیز افزایش یافته و در حین استفاده از حالت Low-Power، کاربران می‌توانند به مدت ۷۲ ساعت از اپل واچ اولترا ۲ استفاده کنند.

image

 

همچنین برای حفظ محیط زیست، اپل از ۹۵ درصد تیتانیوم بازیافتی برای ساخت بدنه این محصول استفاده کرده است. اپل واچ اولترا ۲ ویژگی‌های جدید مخصوص سیستم عامل WatchOS 10 را به همراه داشته که ویجت‌ها، آیکون‌های جدید و یک رابط کاربری بازطراحی شده را به ساعت‌های هوشمند اپل می‌آورد. این ساعت هوشمند از جسچر حرکتی جدید «Double Tap» نیز پشتیبانی کرده که امکان انجام فعالیت‌هایی مانند پاسخ به تماس‌ها و قطع کردن الارم‌ها توسط دو بار فشردن انگشتان اشاره و شست کاربر به یکدیگر را فراهم می‌کند.

 

پیش فروش اپل واچ اولترا ۲ با قیمت ۷۹۹ دلار، از امروز آغاز شده و این ساعت هوشمند از تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) روانه بازار می‌شود.

 


جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید