خانهاخبار
سری گلکسی تب اس ۹ FE در چهار رنگ و کانفیگ روانه بازار خواهد شد

سری گلکسی تب اس ۹ FE در چهار رنگ و کانفیگ روانه بازار خواهد شد

تبلت‌های میان‌رده سامسونگ در کانفیگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند که شامل حافظه رم ۱۲ گیگابایتی نیز می‌شود.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

برخلاف سال گذشته، سامسونگ امسال نسخه‌های مختلفی از سری گلکسی FE را معرفی خواهد کرد که شامل گوشی گلکسی اس ۲۳ FE، تبلت‌های گلکسی تب اس ۹ FE / تب اس ۹ FE پلاس و هدفون گلکسی بادز FE می‌شود. این محصولات جزو دستگاه‌های میان‌رده پرمیوم سامسونگ خواهند بود که در عین بهره‌گیری از مشخصات فنی قابل توجه با قیمتی رقابتی به فروش می‌رسند.

سامسونگ امسال برای اولین دو تبلت از سری گلکسی FE را عرضه خواهد کرد که در چند وقت گذشته نیز موضوع بحث بسیاری از گزارش‌ها و شایعات بوده‌اند. حالا به تازگی جزئیات رنگ‌بندی و کانفیگ‌های رم / حافظه ذخیره‌سازی دو تبلت گلکسی تب اس ۹ FE و گلکسی تب اس ۹ FE پلاس فاش شده‌ است.

گلکسی تب اس ۹ FE

برخلاف آنچه تصور می‌شد که سری گلکسی تب اس ۹ FE به صورت محدود روانه بازار شود، به نظر می‌رسد که سامسونگ عرضه گسترده‌ای را برای تبلت‌های میان‌رده خود تدارک دیده است. سری گلکسی تب اس ۹ FE در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، صورتی روشن و سبز روشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قبلا نیز گزارشی این رنگ‌بندی را با نام‌های دیگری تایید کرده بود.

گلکسی تب اس ۹ FE در کانفیگ پایه رم ۶ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. نسخه گران‌تر این تبلت با کانفیگ رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز همراه خواهد شد. برای نسخه پایه، گلکسی تب اس ۹ FE پلاس از رم ۸ گیگابایتی / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. مدل بالارده این تبلت نیز از رم ۱۲ گیگابایتی / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی بهره‌مند خواهد شد.

image

گلکسی تب اس ۹ FE پلاس

با این کانفیگ‌ها، سری گلکسی تب اس ۹ FE از تعادل خوبی در قدرت پردازشی بالا و برچسب قیمتی مقرون به صرفه بهره خواهد برد که باعث می‌شود در رده‌ تبلت‌های میان‌رده بازار خوش بدرخشند. ناگفته نماند که تبلت‌های سامسونگ در نسخه‌های 5G وای‌فای عرضه خواهند شد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی تب اس ۹ FE به تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز خواهد بود که در میان‌رده محبوب سامسونگ یعنی گلکسی A54 نیز به کار رفته است. گلکسی تب اس ۹ FE از نمایشگر ۱۰٫۹ اینچی استفاده خواهد کرد در حالی که مدل پلاس آن از نمایشگر ۱۲٫۴ اینچی برخوردار خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید