خانهاخبار
قیمت شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو فاش شد

قیمت شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو فاش شد

سری شیائومی 13T در تاریخ ۴ مهر برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

هفته گذشته، شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که سری شیائومی 13T در تاریخ ۲۶ سپتامبر مصادف با ۴ مهر برای بازار اروپا معرفی خواهد شد. گوشی‌های جدید شیائومی جزو اولین محصولات غول فناوری چینی هستند که از پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت بهره می‌برند. در این رابطه، سری شیائومی 13T تا چهار بروزرسانی سیستم عامل و تا پنج سال پچ‌های امنیتی دریافت خواهد کرد.

سری شیائومی 13T‌ شامل دو مدل به نام‌های شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو خواهد بود که با MIUI 14 (برپایه اندروید ۱۳) روانه بازار می‌شوند. البته بروزرسانی MIUI 15 به طور قطع برای این گوشی‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برچسب قیمتی دو گوشی شیائومی 13T و 13T‌ پرو برای بازارهای جهانی فاش شد. به علاوه، رندرهای جدیدی از گوشی‌های برند چینی منتشر شده‌اند که رنگ‌بندی کامل آن‌ها را نشان می‌دهند. در این راستا، کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی شیائومی 13T با قیمت ۷۰۰ یورویی به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، شیائومی 13T پرو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برچسب قیمتی ۹۰۰ یورویی را به همراه خواهد داشت.

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، شیائومی 13T پرو شباهت زیادی به ردمی K60 اولترا خواهد داشت. در صورت صحت این موضوع، انتظار می‌رود نسخه پرو سری شیائومی 13T به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی مجهز خواهد شد. شیائومی 13T نیز از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی بهره خواهد برد.

پنل جلویی هر دو مدل سری شیائومی 13T میزبان نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود که قادر است به نرخ روشنایی ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. با گواهی IP68، گوشی‌های جدید شیائومی در برابر آب و گردو‌غبار مقاوم هستند.سیستم دوربین سری شیائومی 13T شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX707، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز ۵۰ میلی‌متری و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد شد. برای تصاویر سلفی، کاربران دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید