خانهاخبار
سامسونگ ناخواسته عرضه گلکسی بادز FE را تایید کرد!

سامسونگ ناخواسته عرضه گلکسی بادز FE را تایید کرد!

سامسونگ به تازگی فایل دستورالعمل نسخه FE سری گلکسی بادز را به اشتراک گذاشته که حاوی طراحی این هدفون موردانتظار است.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ امسال محصولات مختلفی از سری FE را روانه بازار خواهد کرد که شامل گلکسی تب اس ۹ FE، گلکسی تب اس ۹ FE پلاس و گلکسی اس ۲۳ FE می‌شوند. حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری کره در حال توسعه نسخه FE هدفون گلکسی بادز است که احتمالا به زودی معرفی خواهد شد.

وبسایت GalaxyClub در گزارش جدید خود ادعا کرده که سامسونگ فایل راهنما و دستور‌العمل هدفون گلکسی بادز FE را به اشتراک گذاشته است. ظاهرا برند کره‌ای این فایل را به طور ناخواسته منتشر کرده چرا که هنوز زمان رونمایی و عرضه گلکسی بادز FE مشخص نشده است. هدفون جدید سامسونگ با شناسه مدل SM-R400N همراه خواهد شد و احتمالا همراه با گلکسی اس ۲۳ FE معرفی می‌شود.

طراحی گلکسی بادز FE به نوعی یادآور نسل اول سری هدفون‌های گلکسی بادز است. در این راستا، محصول جدید سامسونگ از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برد که در مرکز آن بخش حساس به لمس و آنتن قرار گرفته است. مطابق انتظار، این هدفون از چند میکروفون و سنسور لمسی بهره می‌برد.

یکی از ویژگی‌های مثبت گلکسی بادز FE اضافه شدن باله‌ها (wingtips) خواهد بود که باعث می‌شود کاربر در هنگام استفاده از هدفون‌ها راحتی بیشتری داشته باشد. به علاوه، این باله‌ها از افتادن هدفون‌ها نیز جلوگیری می‌کنند. طراحی باله قبلا در نسل اول گلکسی بازد و گلکسی بادز پلاس به کار رفته بود.

کیس شارژ گلکسی بادز FE از طراحی مشابه کیس شارژ گلکسی بادز ۲ پرو برخوردار است. در این راستا، کیس این هدفون از طراحی مربعی‌شکل با لبه‌های گرد بهره می‌برد که با ظاهر براق همراه شده است. نشانگر شارژ کیس در خارج و نشانگر شارژ هدفون‌ها در داخل بدنه جای گرفته‌اند. برای شارژ نیز کاربران درگاه USB-C را در اختیار خواهند داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید