خانهاخبار
سامسونگ نسخه بتای One UI 6.0 را برای گلکسی A34 منتشر کرد

سامسونگ نسخه بتای One UI 6.0 را برای گلکسی A34 منتشر کرد

شرکت سامسونگ اخیرا انتشار نسخه بتای One UI 6.0 و اندروید ۱۴ برای گوشی میان رده گلکسی A34 را آغاز کرده است.
۲۰ شهریور ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ به تازگی نسخه بتای آپدیت One UI 6.0 و اندروید ۱۴ را برای گوشی میان رده محبوب گلکسی A34 منتشر کرده است. این آپدیت که فعلا در دسترس کاربران انگلیسی قرار گرفته است؛ حجمی معادل با ۲ گیگابایت را داشته و با شماره بیلد A346BXXU4ZWI1 شناخته می‌شود.

image

 

سامسونگ همواره آپدیت‌های خود را به صورت دوره‌ای منتشر کرده و پس از انگلستان، این نسخه بتا احتمالا در دسترس کاربران کشور‌هایی مانند چین، هند، کره، آلمان و لهستان نیز قرار خواهد گرفت. برای دریافت این آپدیت، کاربران باید اپلیکیشن Samsung Members را نصب کرده و برای دریافت نسخه‌های بتا ثبت نام کنند. پس از تکمیل این فرآیند، قابلیت نصب آپدیت‌های بتا به صورت OTA و از طریق بخش Software Update در منوی تنظیمات گوشی را خواهید داشت.

پرچمداران سامسونگ یا همان سری گلکسی اس ۲۳، چندی پیش به این نسخه بتا دسترسی داشتند و شاهد انتشار آن برای محصول میان رده و بسیار محبوبی چون سامسونگ گلکسی A54 نیز بودیم.

 

درباره انتشار نسخه بتای One UI 6.0 و اندروید ۱۴ برای گلکسی A34 چه فکر می‌کنید؟ در صورتی که از کاربران این گوشی هستید؛ آیا به نصب نسخه‌های بتا تمایل دارید یا ترجیح می‌دهید تا انتشار نسخه‌ نهایی صبر کنید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید