خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A25 با چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ در گیک‌بنچ دیده شد

سامسونگ گلکسی A25 با چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ در گیک‌بنچ دیده شد

در امروز شاهد انتشار نتایج مربوط به گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی A25 در بنچمارک گیک‌بنچ هستیم.
۲۰ شهریور ۱۴۰۲

در ماه ژوئن، شاهد انتشار رندر‌هایی از گوشی سامسونگ گلکسی A25 بودیم که طراحی و ابعاد این محصول را به نمایش می‌گذاشتند. اکنون نیز این محصول مقرون به صرفه جدید سامسونگ در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ دیده شده و می‌توانیم تا با چیپست و ظرفیت حافظه رم آن نیز آشنا شویم.

image

 

این گوشی که شماره مدل SM-A256B را دارد؛ احتمالا نسخه جهانی سامسونگ گلکسی A25 بوده و از چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ استفاده می‌کند. نسخه تست شده از گلکسی A25 در این بنچمارک، دارای رم ۸ گیگابایتی است و سیستم عامل اندروید ۱۴ را به همراه دارد. چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ از 5G یا نسل پنجم اینترنت همراه پشتیبانی کرده و پیش‌تر در محصولاتی چون گلکسی A53 نیز به کار رفته بود. سامسونگ گلکسی A25 موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۹۷۳ را به دست آورده و در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲٫۱۰۶ را به خود اختصاص دهد.

متاسفانه، نتیجه این بنچمارک اطلاعات بیشتری را در مورد گوشی جدید سامسونگ به همراه ندارد؛ اما با استناد به گزارشات پیشین، گلکسی A25 احتمالا دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۵ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است و از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۲۵ واتی استفاده می‌کند.

image

 

درباره چیپست به کار رفته در گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، گلکسی A25 ارزش خرید خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید