خانهاخبار
نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ به طور رسمی معرفی شد!

نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ به طور رسمی معرفی شد!

شرکت سامسونگ به تازگی از باندل تام براون گلکسی زد فولد ۵ با طراحی جذاب و منحصر به فرد رونمایی کرده است.
۱۷ شهریور ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ بیشترین فروش را در بازار گوشی‌های تاشو داشته و گلکسی زد فولد ۵ که جدیدترین گوشی تاشوی این شرکت است؛ یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازار محسوب می‌شود. این گوشی با نمایشگر جذاب درونی خود، پشتیبانی از قلم اس پن و قابلیت‌های منحصر به فرد رابط کاربری One UI، انتخاب بسیاری از کاربران حرفه‌ای بوده و اکنون نیز شاهد رونمایی از نسخه محدودی از این دستگاه با طراحی خاص و جذاب هستیم.

image

 

نسخه تام براون سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ که به تازگی معرفی شده است؛ ظاهر متفاوتی را نسبت به نسخه‌های پیشین تام براون گوشی‌های تاشوی سامسونگ به همراه داشته و بسیار پر زرق و برق به نظر می‌رسد. بر خلاف نسخه‌های معمولی، در این نسخه شاهد استفاده از رنگ طلایی در بخش لولا و اطراف لنز‌های دوربین هستیم که کنتراست جذابی با سایر رنگ‌ها را رقم زده است.

در بخش پشتی گوشی، شاهد پوششی پارچه‌ای با رنگ‌های قرمز، سفید و آبی شناخته شده برند تام براون هستیم و لوگوی این برند نیز در بخش پایینی قاب پشتی دستگاه به چشم می‌خورد. باندل‌های تام براون محصولات سامسونگ، معمولا به صورت محدود ارائه می‌شوند و تجربه آنباکسینگ بسیار جذابی نیز دارند. خریداران این گوشی، یک کیف دستی بزرگ تام براون را دریافت می‌کنند که درون آن می‌توان جعبه گوشی، دو قاب چرمی، یک قلم اس پن با طرح تام براون و نسخه خاصی از گلکسی واچ ۶ با یک بند اضافی را مشاهده کرد.

image

 

دو قاب چرمی مخصوص این باندل، طراحی منحصر به فردی دارند و کاربران این گوشی گران قیمت دیگر نیاز خاصی به تهیه قاب‌های سایر سازنده‌ها نخواهند داشت. قلم اس پن مخصوص این گوشی نیز طراحی خاصی داشته و وردمارک برند تام براون با رنگ طلایی روی آن نوشته شده است. این قلم یک پوشش چرمی اختصاصی با لوگوی این برند را نیز به همراه دارد.

یکی از جالب‌ترین بخش‌های این باندل، نسخه محدود ساعت گلکسی واچ ۶ است که بدنه‌ای طلایی دارد. رنگ طلایی بدنه این ساعت، ترکیب بسیار جذابی با بند چرمی مشکی رنگ‌ آن داشته و یک بند دیگر با رنگ‌های برند تام براون نیز در این باندل به چشم می‌خورد. شارژر‌های این باندل نیز هماهنگی خاصی با این محصولات دارند و شاهد یک آداپتور شارژ ۲۵ واتی، یک کابل USB-C با پوشش پارچه‌ای و یک شارژر ساعت با سه رنگ برند تام براون نیز هستیم.

image

 

نسخه تام براون سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ از روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) و به صورت محدود در برخی بازار‌های جهان ارائه می‌شود. متاسفانه این شرکت هنوز اشاره‌ای به قیمت این باندل نکرده است؛ اما با توجه به قیمت ۴٫۷۰۰ دلاری نسخه تام براون دو نسل پیشین یا همان گلکسی زد فولد ۳، احتمالا این گوشی نیز قیمت مشابه یا بیشتری خواهد داشت.

 

درباره باندل تام براون گلکسی زد فولد ۵ و طراحی آن چه فکر می‌کنید؟ آیا طرفدار این طراحی جدید و پر زرق و برق هستید یا ظاهر ساده‌تر نسل‌های پیشین این باندل را ترجیح می‌دادید؟



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

محمد

۱۴۰۲/۶/۱۹
آشغالی بیش نیست من خریدم با ساعتش با هندزفریش با کیف فابریکش با کلی تخفیف و ترید این
عملا به عنوان گوشی اول نمیشه ازش استفاده کرد

..،

۱۴۰۲/۶/۱۸
پولدارها پولدار تر بشن و فقیرها فقیرتر

مستاجر

۱۴۰۲/۶/۱۷
منم پیژامه طرح تام براون دارم

پیشنهاد سردبیر