خانهاخبار
نینتندو سوییچ ۲ به زودی معرفی خواهد شد

نینتندو سوییچ ۲ به زودی معرفی خواهد شد

به نظر رسیده که شرکت نینتندو سرانجام به عرضه جانشینی برای کنسول بسیار محبوب نینتندو سوییچ نزدیک شده است.
۱۷ شهریور ۱۴۰۲

در سال‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات فراوانی درباره جانشین کنسول نینتندو سوییچ بودیم و اکنون نیز به نظر می‌رسد که شرکت نینتندو یک قدم به عرضه کنسول جدید خود نزدیک‌تر شده است. به گزارش یوروگیمر، نینتندو طی نمایشگاه گیمزکام کنسول سوییچ ۲ را به صورت مخفیانه به توسعه دهندگان معرفی کرده است.

image

 

این خبرگزاری همچنین می‌گوید که نینتندو چند دموی متفاوت را به این توسعه دهندگان نمایش داده که یکی از آنها، نسخه‌ای بهبود یافته از بازی محبوب The Legend of Zelda: Breath of the Wild بوده است. البته، این فقط یک دمو برای نمایش قابلیت‌های کنسول جدید این شرکت بوده و هنوز خبری رسمی درباره عرضه نسخه‌ای ریمستر شده از این عنوان برای سوییچ ۲ وجود ندارد.

یوروگیمر در گذشته نیز گزارشی مبنی بر احتمال عرضه نیتندو سوییچ ۲ طی اواخر سال ۲۰۲۴ منتشر کرده بود؛ اما حالا می‌گوید که کیت‌های مخصوص توسعه دهندگی این کنسول به دست استودیو‌ها رسیده و این شرکت قصد عرضه کنسول جدید خود در اسرع وقت را دارد.

هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات سخت افزاری این کنسول در دسترس نیست؛ اما برخی شایعات به احتمال استفاده از چیپست انویدیا تگرا T239 و پشتیبانی از رزولوشن 4K توسط نینتندو سوییچ ۲ اشاره می‌کنند. همچنین انتظار‌ها بر این بوده که این کنسول توانایی اجرای عناوین عرضه شده برای نسل پیشین یا همان نینتندو سوییچ را نیز داشته باشد.

image

 

درباره احتمال عرضه نینتندو سوییچ ۲ در آینده نزدیک چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران کنسول‌های نینتندو و بازی‌های انحصاری آنها هستید یا علاقه چندانی به عناوین این شرکت ژاپنی ندارید؟

 


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

hasanbild

۱۴۰۲/۶/۱۸
محاله اسمش سوییچ دو باشه چون تکراری میشه و نینتندو یبار به اشتباه اسم wii رو با کنسول بعدیش wii u گذاشت که یک فاجعه به بار اومد.این کنسول حتی اگه همون نینتندو سوییچ دو هم باشه ادامه دهنده راه سوییچ باشه،،، امااسمش تغییر میکنه..خوبه چون شایعات میگن تیزر متریکس رو ریل تایم اجرا کرده منتطریم

پیشنهاد سردبیر