خانهاخبار
هواوی میت ۶۰ پرو پلاس احتمالا با برچسب قیمتی ۱۲۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس احتمالا با برچسب قیمتی ۱۲۰۰ دلاری به فروش خواهد رسید

غول فناوری چین پس از عرضه سری هواوی میت ۶۰ حالا قصد دارد از نسخه پرو پلاس آن نیز رونمایی کند که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی همراه می‌شود.
۱۶ شهریور ۱۴۰۲

هفته گذشته، هواوی در سکوت کامل خبری از سری پرچمدار هواوی میت ۶۰ رونمایی کرد که شامل دو مدل میت ۶۰ و میت ۶۰ پرو می‌شود. نسل جدید گوشی‌های پرمیوم هواوی به تراشه Kirin 9000s مجهز هستند که از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث غافلگیر شدن بازار گوشی‌های هوشمند شد چرا که هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات امکان استفاده از فناوری 5G را نداشته است.

حالا اما به نظر می‌رسد غول فناوری چینی در فکر عرضه مدل سوم سری هواوی میت ۶۰ به نام میت ۶۰ پرو پلاس است که احتمالا در کانفیگ‌های با حافظه رم و حافظه داخلی بالا همراه می‌شود.

image

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی میت ۶۰ پرو پلاس به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی مجهز خواهد بود و در دو کانفیگ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، ظاهرا کانفیگ پایه پرچمدار هواوی (نسخه ۵۱۲ گیگابایتی) با قیمت ۸۹۹۹ یوآن (۱۲۳۱ دلار / ۱۱۵۰ یورو) به فروش خواهد رسید.

همانطور که از نام آن پیداست، هواوی میت ۶۰ پرو پلاس قدرتمندترین نسخه سری میت ۶۰ خواهد بود که با دوربین چهارگانه پرچمدار عرضه می‌شود. شایعه شده که هواوی قصد توسعه یک نسخه دیگر از سری میت ۶۰ را دارد که با نام RS Ultimate Design شناخته خواهد شد. این گوشی برای کاربرانی مناسب است که به محصولات خاص علاقه دارند.

image

شایان ذکر است که پرچسب قیمتی ۱۲۰۰ دلاری هواوی میت ۶۰ پرو پلاس چندان عجیب نیست چرا که نسل قبلی سری پرچمدار هواوی یعنی میت ۵۰ پرو با قیمت ۱۲۰۰ یورویی برای بازار اروپایی عرضه شده است. این گوشی تنها در یک کانفیگ حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس قرار گرفته است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید