GSM-logo
خانهاخبار
راه‌اندازی سامانه مهر با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی

راه‌اندازی سامانه مهر با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی

گروه خبری GSM: به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و توانمندسازی مددجویان بهزیستی راه‌اندازی شد...
۱۶ شهریور ۱۳۸۹

تبلیغات

home_header

گروه خبری GSM: به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه "همراه مهر" با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سامانه "همراه مهر" با امضای تفاهم‌نامه همكاری میان دكتر احمد اسفندیاری –رئیس سازمان بهزیستی کل کشور- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه در ساختمان مركزی سازمان بهزیستی كل كشور برگزار شد، آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در خصوص حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شده است.

 

رئیس سازمان بهزیستی كل کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی سپردن کارها به مردم و تسهیل حضور در فعالیت‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی است.

دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ی مدیران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.

 

در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.

 

مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی 8111 برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی کل کشور اعطا کنند. وی افزود: در آینده کدهای دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.

 

دزفولی با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی  از کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.

 

مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره 8111، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترک، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورت‌حساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.

در انتهای این نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.

 

گروه خبری GSM: به منظور جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران از طریق تلفن‌همراه و برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، سامانه "همراه مهر" با مشارکت ایرانسل و سازمان بهزیستی کل کشور راه‌اندازی شد.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سامانه "همراه مهر" با امضای تفاهم‌نامه همكاری میان دكتر احمد اسفندیاری –رئیس سازمان بهزیستی کل کشور- و مهندس علیرضا قلمبر دزفولی –مدیرعامل ایرانسل- در مراسمی كه در ساختمان مركزی سازمان بهزیستی كل كشور برگزار شد، آغاز به کار کرد.

براساس این گزارش، بستر سامانه همراه مهر در تعامل مشترک با ایرانسل و در راستای استراتژی سازمان بهزیستی در خصوص حضور حداکثری شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور ایفای نقش مسئولیت اجتماعی راه‌اندازی شده است.

 

رئیس سازمان بهزیستی كل کشور در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی سپردن کارها به مردم و تسهیل حضور در فعالیت‌ها و توسعه مشارکت‌های مردمی است.

دکتر اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت در جلب مشارکت های مردمی، در خصوص این طرح گفت: ایرانسل با توجه به توسعه گسترده شبكه در كشور و به عنوان اپراتوری موفق در بحث اطلاع‌رسانی و رسانه و حضور در بین خانواده‌های ایرانی برای راه‌اندازی این سامانه انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم از این طریق و با نیت خیرخواهانه‌ی مدیران این شرکت، اهداف مشترک را پی بگیریم.

 

در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل نیز با قدردانی از حمایت‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص همکاری مجموعه خود با این نهاد دولتی گفت: در راستای برنامه‌های ایرانسل در تحقق شعار دولت الکترونیک، تلاش ما بر این است که بتوانیم گامی با نیت خیر برای کمک به اهداف سازمان بهزیستی کشور برداریم.

 

مهندس دزفولی با اشاره به اینکه این سامانه طراحی شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: کد کوتاه اصلی 8111 برای این کار در نظر گرفته شده که مشترکین ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیام کوتاه و مشخص نمودن رقم مورد‌نظر خود برای اهدا به بهزیستی، کمک‌های خود را به سازمان بهزیستی کل کشور اعطا کنند. وی افزود: در آینده کدهای دیگری نیز ویژه موارد خاص که سازمان بهزیستی اعلام می‌کند، در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.

 

دزفولی با تاکید بر اینکه ایرانسل تمامی هزینه‌های اجرای این طرح را برعهده گرفته و هیچ گونه برداشتی  از کمک‌های مردمی نخواهد داشت، گفت: سامانه راه‌اندازی شده کاملا براساس نیات خیرخواهانه راه‌اندازی شده و به زودی مشترکین می‌توانند ارسال کمک‌های خود به سازمان بهزیستی را استعلام کنند.

 

مدیرعامل ایرانسل تصریح كرد: با ارسال پیام کوتاه به شماره 8111، پیام کوتاهی برای تائید مبلغی که مشترکین در نظر دارند به سازمان بهزیستی كمك كنند به طور خودكار برای آنها ارسال می‌شود که پس از تائید نهایی از سوی مشترک، این مبلغ از میزان شارژ مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری کسر و به صورت‌حساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی اضافه می‌شود.

در انتهای این نشست، رئیس سازمان بهزیستی كشور و مدیرعامل ایرانسل تفاهم‌نامه‌ای در این زمینه مبادله كردند.

 

home_header