خانهاخبار
شیائومی واچ ۲ پرو احتمالا با طراحی دایره‌ای‌شکل و نمایشگر امولد عرضه خواهد شد

شیائومی واچ ۲ پرو احتمالا با طراحی دایره‌ای‌شکل و نمایشگر امولد عرضه خواهد شد

به تازگی مشخصات فنی و رندرهای ساعت جدید شیائومی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
۱۶ شهریور ۱۴۰۲

به نظر می‌رسد شیائومی در حال توسعه و ساخت چندین ساعت هوشمند است که احتمالا در طی ماه‌های پیش رو معرفی خواهند شد. در این رابطه، اخیرا گزارشی به افشای مشخصات فنی شیائومی واچ S3 پرداخت. حالا اما گزارشی دیگر در اختیار کاربران قرار گرفته است که حاوی رندرها و مشخصات فنی یک ساعت دیگر به نام شیائومی واچ ۲ پرو است.

image

همانطور که در تصاویر رندری این ساعت مشخص است، شیائومی واچ ۲ پرو از طراحی جدید دایره‌ای‌شکل بهره خواهد برد. برای مقایسه، شیائومی واچ ۲ از طراحی مربعی‌شکل برخوردار است. به علاوه، محصول جدید شیائومی در دو رنگ مختلف عرضه خواهند شد.

اولین مدل شیائومی واچ ۲ پرو از بدنه نقره‌ای رنگ با بند چرمی قهوه‌ای بهره می‌برد در حالی که مدل دیگر آن با ظاهری تماما مشکی‌رنگ همراه خواهد شد که شامل بند مشکی آن نیز می‌شود. برای گردش راحت در محیط‌ کاربری، شیائومی واچ ۲ پرو به تاج چرخان مجهز شده است. در بالا و پایین تاج چرخان نیز دو دکمه سخت‌افزاری جای گرفته است. هر دو مدل شیائومی واچ ۲ پرو از فولاد ضدزنگ ساخته‌ شده‌اند.

طبق این گزارش، شیائومی واچ ۲ پرو به نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی امولد دایره‌ای مجهز خواهد بود که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن و رزولوشن بالا پشتیبانی می‌کند. شایعه شده که شیائومی چند واچ‌فیس اختصاصی برای ساعت خود تدراک دیده است.

شیائومی واچ ۲ پرو در دو مدل بلوتوث و LTE 4G روانه بازار خواهد شد. از نظر قابلیت‌های سلامتی، پوشیدنی جدید شیائومی از ویژگی تحلیل ترکیب بدنی، پایشگر خواب و کنترل میزان اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که ساعت شیائومی با ویژگی eSIM و سیستم عامل WearOS 3 عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید