خانهاخبار
رندر‌های جدید وان پلاس ۱۲ طراحی متفاوت جزیره دوربین را نشان می‌دهند

رندر‌های جدید وان پلاس ۱۲ طراحی متفاوت جزیره دوربین را نشان می‌دهند

در امروز شاهد انتشار رندر‌های تازه‌ای از گوشی وان پلاس ۱۲ هستیم که طراحی متفاوتی را در بخش جزیره دوربین به نمایش می‌گذارند.
۱۶ شهریور ۱۴۰۲

در ماه جولای، شاهد انتشار چند رندر مبتنی بر کَد از گوشی وان پلاس ۱۲ بودیم که این گوشی را با نمایشگر پانچ هول و جیزه دوربین دایره‌ای-شکل با سه دوربین نشان می‌دادند؛ اما اکنون همان منبع رندر‌های پیشین یعنی «OnLeaks»، رندر‌های جدیدی را از این گوشی منتشر کرده که شاهد تغییر طراحی بخش جزیره دوربین در آنها هستیم.

image

 

در این رندر‌ها، می‌توان چهار حلقه را در جزیره دوربین این گوشی مشاهده کرد. همچنین محل لوگوی هسل‌بلد نیز تغییر کرده و از قسمت میانی لنز‌ها، به سمت چپ آنها منتقل شده است. به غیر از بخش جزیره دوربین، سایر بخش‌های گوشی تغییرات خاصی را به همراه ندارند و به گفته «OnLeaks»، این رندر‌ها بر پایه تصاویر نسخه نهایی وان پلاس ۱۲ ساخته شده‌اند.

وان پلاس هنوز جزئیاتی رسمی را درباره گوشی جدید خود اعلام نکرده است؛ اما به ادعای شایعات، این گوشی در ماه دسامبر روانه بازار کشور چین شده و سپس در ژانویه ۲۰۲۴، شاهد عرضه نسخه جهانی آن خواهیم بود. وان پلاس ۱۲ احتمالا از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم به همراه حداکثر حافظه رم ۲۴ گیگابایتی استفاده کرده و سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری OxygenOS 14 را به همراه دارد.

 

با استناد به شایعات، وان پلاس ۱۲ دارای نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع امولد با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی بوده و سنسور اثر انگشت آن نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی که درون پانچ هول بخش میانی نمایشگر قرار دارد؛ ۳۲ مگاپیکسلی بوده و در سوی دیگر، سیستم دوربین سه گانه این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری می‌شود. این گوشی احتمالا از یک باتری ۵٫۴۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی استفاده خواهد کرد.

image

 

درباره وان پلاس ۱۲ و طراحی آن چه فکر می‌کنید؟ آیا جزیره دوربین این رندر‌های جدید را ترجیح می‌دهید یا عقیده دارید که رندر‌های پیشین طراحی جذاب‌تری را به نمایش می‌گذاشتند؟

 


جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید