خانهاخبار
ویوو X100 پرو و پرو پلاس به همراه گواهی IP68 روانه بازار می‌شوند

ویوو X100 پرو و پرو پلاس به همراه گواهی IP68 روانه بازار می‌شوند

یکی از افشاگران شناخته شده به تازگی برخی از مشخصات سری ویوو X100 را فاش کرده است.
۱۶ شهریور ۱۴۰۲

شرکت ویوو قصد داشته تا در اواخر سال جاری میلادی، از پرچمداران جدید خود یا همان سری ویوو X100 رونمایی کند. این سری شامل سه نسخه معمولی، پرو و پرو پلاس شده که نقش جانشین سری فعلی ویوو X90 را ایفا خواهند کرد. در چند وقت اخیر، شایعات فراوانی درباره این گوشی‌ها شنیده می‌شوند و اکنون نیز «Digital Chat Station» که یکی از افشاگران شناخته شده است؛ جزئیات تازه‌ای را درباره این گوشی‌ها در شبکه اجتماعی ویبو فاش کرده است.

image

ویوو X90 پرو

به گفته این افشاگر، گوشی‌های ویوو X100 پرو و پرو پلاس به همراه گواهی IP68 جهت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار روانه بازار می‌شوند؛ اما اشاره‌ای به نسخه معمولی این سری نداشته است. جهت مقایسه، ویوو X90 پرو و پرو پلاس دارای گواهی IP68 هستند و در سوی دیگر، ویوو X90 تنها موفق به دریافت گواهی IP64 شده است.

image

 

«Digital Chat Station» همچنین اضافه کرده که نسخه‌های پرو و پرو پلاس از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند؛ اما این ویژگی در نسخه معمولی وجود نخواهد داشت. این گوشی‌ها دارای اسپیکر‌های استریو، موتور بازخورد لرزشی در محور X و همچنین خروجی اینفرارد جهت کنترل لوازم خانگی هستند. نسخه پرو پلاس به احتمال زیاد در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.

با استناد به شایعات پیشین، ویوو X100 و X100 پرو از چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ استفاده کرده و در سوی دیگر، نسخه پرو پلاس چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل سوم را به همراه خواهد داشت. این سه گوشی احتمالا سیستم دوربین پیشرفته‌تری را به همراه داشته و از چیپ پردازشگر تصویر جدید ویوو V3 استفاده می‌کنند. یکی از رندر‌های منتشر شده از نسخه پرو پلاس، استفاده از برجستگی دوربین مستطیل-شکل را در این گوشی نشان می‌دهد که یک جزیره دوربین دایره‌ای-شکل را درون خود جا داده است.

image

رندر ویوو X100 پرو پلاس

درباره مشخصات فاش شده از پرچمداران جدید شرکت ویوو چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، محصولات این شرکت ارزش خرید دارند؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید