خانهاخبار
شیائومی واچ S3 با باتری بزرگتر و اتصال 4G از راه می‌رسد

شیائومی واچ S3 با باتری بزرگتر و اتصال 4G از راه می‌رسد

جدیدترین ساعت پرچم‌دار شیائومی عنوان اولین پوشیدنی این شرکت با پشتیبانی از شبکه 4G را یدک خواهد کشید.
۱۵ شهریور ۱۴۰۲

یکی از افشاگران Digital Chat Station امروز فاش کرده که شیائومی در حال کار بر روی ساعت هوشمند پرچم‌دار جدید خود است. این ساعت که «واچ S3» عنوان شده، نسبت به مدل S2 باتری بزرگتری خواهد داشت و اولین پوشیدنی شیائومی خواهد بود که از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

image

 

باتری واچ اس ۳ دارای ظرفیت ۵۳۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که کمی بهتر از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی واچ اس ۲ است. ظاهرا صفحه نمایش اولد این محصول قرار است نرخ تازه‌سازی تطبیقی داشته باشد که باعث می‌شود عمر باتری آن نسبت به نسل قبل به میزان قابل توجهی بهبود یابد. ساعت مورد انتظار شیائومی قرار است از اتصال 4G و تماس‌های صوتی بومی پشتیبانی کند که ویژگی‌های کارامدی است.

افشاگر خبر امروز اضافه کرده که این ساعت احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۳ در رویداد معرفی سری ۱۴ شیائومی عرضه می‌شود. گوشی‌های هوشمند شیائومی معمولا در ماه دسامبر (آذر) به عنوان برخی از اولین دستگاه‌های دارای جدیدترین پرچم‌دار کوالکام اسنپدراگون وارد می‌شوند و به نظر می‌رسد امسال نیز این شرکت روال قبل را ادامه دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید