خانهاخبار
زمان رونمایی از سری شیائومی 13T برای بازارهای جهانی نزدیک است

زمان رونمایی از سری شیائومی 13T برای بازارهای جهانی نزدیک است

نسل جدید پرچمدار شیائومی احتمالا در تاریخ ۴ مهر معرفی خواهد شد.
۱۴ شهریور ۱۴۰۲

چند روز پیش، لیست کامل مشخصات فنی مدل پرو سری شیائومی 13T یعنی شیائومی 13T پرو در دسترس کاربران قرار گرفت. این گوشی به عنوان نسخه بازار جهانی ردمی K60 اولترا که یک ماه پیش برای بازار چین معرفی شد عرضه می‌شود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده زمان رونمایی از سری شیائومی 13T برای بازارهای جهانی را فاش کرده است.

image

افشاگر Abhishek Yadav تصویری از یک بنر را به اشتراک گذاشته است که به رویداد شیائومی در آلمان اشاره دارد. این پوستر نشان می‌دهد که رویداد موردانتظار غول فناوری چینی در تاریخ ۲۶ سپتامبر مصادف با ۴ مهر برگزار می‌شود. این افشاگر ادعا می‌کند که در این رویداد شاهد رونمایی از دو گوشی شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو خواهیم بود.

هرآنچه از سری شیائومی 13T انتظار داریم

شیائومی 13T احتمالا به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی تامین می‌شود.

image

پنل پشتی شیائومی 13T میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است. پرچمدار شیائومی همچنین از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68، اندروید ۱۳، وای‌فای ۷ و دو سیم کارت بهره خواهد برد. شیائومی 13T در دو رنگ مشکی و آبی روانه بازار خواهد شد.

شیائومی 13T پرو از تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ برخوردار خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی دریافت می‌کند. خوشبختانه این پرچمدار در کانفیگ‌های متنوع حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و سه نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شود.

مدل پرو سری شیائومی 13T به نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهد بود که قادر است به نرخ روشنایی چشمگیر ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. این نمایشگر همچنین از محتوای HDR10 پلاس و فناوری تنظیم نور ۲۸۸۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی، شیائومی 13T پرو با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی همراه می‌شود. برای تصاویر سلفی، کاربران می‌توانند از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کنند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید