خانهاخبار
هواوی طی هفته آینده از ساعت‌های هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد

هواوی طی هفته آینده از ساعت‌های هوشمند جدیدی رونمایی خواهد کرد

شرکت هواوی به تازگی تیزر جدیدی را منتشر کرده که خبر از معرفی دو ساعت هوشمند جدید طی هفته آینده را می‌دهد.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

شرکت هواوی طی هفته آینده قصد برگزاری رویدادی در شهر بارسلونا جهت رونمایی از دو ساعت هوشمند جدید خود را دارد. این رویداد که تیزر آن به تازگی توسط هواوی منتشر شده است؛ در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد.

image

 

تیزر این رویداد، حاشیه دو ساعت هوشمند متفاوت را نشان داده که یکی از آنها ظاهری حرفه‌ای و دیگری ظاهری‌ ساده‌تر دارد. بنابراین، می‌توان حدس زد که این شرکت قصد رونمایی از دو ساعت هوشمند را داشته باشد. در ماه مه، شاهد رونمایی از ساعت‌های هوشمند هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو بودیم که با گذشت چند هفته، به بازار جهانی نیز راه یافتند. این دو ساعت مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS 3.0 هواوی، با قیمت‌های ۴۵۰ و ۷۰۰ یورو در دسترس کاربران قرار گرفتند.

در حال حاضر، هنوز اطلاعات خاصی درباره مشخصات سخت افزاری و یا رده قیمتی این ساعت‌ها وجود ندارد؛ اما بعید نیست که هواوی تیزر‌های بیشتری را نیز درباره محصولات پوشیدنی جدید خود منتشر کند.

image

هواوی واچ ۴ پرو

درباره ساعت‌های هوشمند شرکت هواوی و معرفی یک یا دو مدل جدید طی هفته آینده چه فکر می‌کنید؟ آیا از محصولات پوشیدنی این شرکت رضایت دارید یا گزینه‌های رقبا را به آنها ترجیح می‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید