خانهاخبار
مشخصات نسخه جدید سری وان پلاس Ace فاش شد: نسخه ری‌برند وان پلاس 12R!؟

مشخصات نسخه جدید سری وان پلاس Ace فاش شد: نسخه ری‌برند وان پلاس 12R!؟

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که وان پلاس در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه مدل جدید سری وان پلاس ایس است.
۱۴ شهریور ۱۴۰۲

برند وان پلاس اخیرا از یک گوشی پرچمدار به نام وان پلاس ایس ۲ پرو (OnePlus Ace 2 Pro) رونمایی کرده که به موفقیتی چشمگیر در بازار چین دست پیدا کرده است. این گوشی در حال حاضر قدرتمندترین دستگاه لیست آنتوتو از نظر عملکرد پردازشی است. البته ظاهرا میزان تقاضای وان پلاس ایس ۲ پرو از میزان عرضه فراتر رفته و وان پلاس برای تامین آن به مشکل برخورده است.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ظاهرا این برند چینی در حال توسعه نسل جدید سری Ace است که احتمالا به زودی روانه بازار می‌شود.

image

وان پلاس ایس ۲ پرو

افشاگری برجسته به نام Digital Chat Station ادعا کرده که نسخه جدید سری ایس به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود. در این راستا، ظاهرا این گوشی جدید همان وان پلاس ایس ۳ خواهد بود. نکته قابل توجه گزارش DCS این است که دیگر مشخصات فنی وان پلاس ایس ۳ با مشخصات فاش شده از وان پلاس 12R یکسان است. در این رابطه، انتظار می‌رود گوشی جدید وان پلاس به عنوان نسخه ری‌برند وان پلاس 12R برای بازار چین عرضه شود.

در ادامه گزارش خود، این افشاگر اعلام کرده که محصول جدید وان پلاس از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. نمایشگر این گوشی از فناوری تنظیم نور PWM نیز پشتیبانی می‌کند. از نظر طراحی، نمایشگر وان پلاس ایس ۳ با لبه‌های خمیده همراه خواهد شد.

image

رندر منتسب به وان پلاس 12R

گوشی موردانتظار وان پلاس در دو کانفیگ حافظه رم ۱۶ و ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و دو نسخه حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد حافظه رم ۲۴ گیگابایتی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک کانفیگ متداول در بین تولید‌کننده‌های چینی است. در این رابطه، باید منتظر نسخه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی وان پلاس ایس ۳ باشیم.

سیستم دوربین گوشی وان پلاس شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد بود. انرژی موردنیاز دستگاه نیز از طریق باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی تامین می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید