خانهاخبار
ردمی K70 پرو احتمالا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو با زوم ۳٫۲ برابری بهره خواهد برد

ردمی K70 پرو احتمالا از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو با زوم ۳٫۲ برابری بهره خواهد برد

نسل جدید سری K ردمی با بهبودهای گسترده‌ای در زمینه دوربین همراه خواهد شد.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، شیائومی احتمالا در اواخر سال جاری میلادی از سری ردمی K70 رونمایی خواهد کرد. سری ردمی K70 به عنوان نسل جدید سری ردمی K60 که دسامبر سال گذشته معرفی شد روانه بازار می‌شود. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات فنی نسخه پرو سری ردمی K70 فاش شده است.

سری ردمی K70 احتمالا شامل سه مدل ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70e خواهد بود. این سه گوشی به ترتیب با شناسه مدل‌های Manet، Vermeer و Ingress روانه بازار می‌شوند. حالا افشاگر برجسته چینی، Digital Chat Station، مشخصات فنی سیستم دوربین مدل Manet یعنی ردمی K70 پرو را در شبکه اجتماعی چینی Weibo‌ به اشتراک گذاشته است.

image

طبق گفته‌های این افشاگر، ردمی K70 پرو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو با زوم ۳٬۲ برابری مجهز خواهد بود. در این راستا، ردمی K70 پرو به اولین مدل سری ردمی K بدل خواهد شد که با دوربین تله‌فوتو عرضه می‌شود. قبلا گزارش شده که بود دوربین اصلی این گوشی از سنسور IMX707 سونی بهره خواهد برد.

ردمی K70 پرو احتمالا با اندروید ۱۴ برپایه رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد. البته بروزرسانی MIUI 15 برای این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت. قلب تپنده پرچمدار ردمی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی دریافت می‌کند. به مانند همیشه، ردمی K70 پرو احتمالا تحت نام پوکو F6 پرو روانه بازارهای جهانی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید