خانهاخبار
آنر مجیک V2 با قیمت پایین‌تری نسبت به زد فولد ۵ و پیکسل فولد عرضه می‌شود

آنر مجیک V2 با قیمت پایین‌تری نسبت به زد فولد ۵ و پیکسل فولد عرضه می‌شود

مدیرعامل آنر به طور غیرمستقیم تایید کرد که گوشی تاشو این برند ارزان‌تر از رقبای قدرتمند خود خواهد بود.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

هفته گذشته، آنر جدیدترین گوشی تاشو خود یعنی آنر مجیک V2 را در طی رویداد IFA 2023 به نمایش گذاشت. این گوشی که نازک‌ترین دستگاه تاشو بازار محسوب می‌شود قبلا برای بازار چین معرفی شده بود. در این راستا، آنر چند روز پیش به طور رسمی اعلام کرد که مجیک V2 در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

حالا اما مدیرعامل آنر، جورج ژائو، در یک مصاحبه که با وبسایت GSMArena داشته به طور غیرمستقیم برچسب قیمتی محصول تاشو خود را اعلام کرده است. در این رابطه، آقای ژائو ادعا کرده که قیمت گوشی مجیک Vs تفاوتی با قیمت بازار جهانی آنر مجیک V2 نخواهد داشت.

image

آنر مجیک Vs در ماه مارس سال ۲۰۲۳ و با قیمت ۱۵۹۹ یورویی (۱۷۲۵ دلاری) برای بازارهای جهانی در دسترس قرار گرفت. حالا اگر فرض کنیم که آنر مجیک V2 نیز با قیمت مشابه نسل قبلی خود همراه شود، تاشو جدید آنر حدود ۳۰۰ یورو (۳۲۴ دلار) ارزان‌تر از رقبای برجسته‌ای مانند پیکسل فولد و گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود. در صورت افزایش قیمت ۱۰۰ یورویی آنر مجیک V2، این گوشی همچنان به طرز قابل توجهی ارزان‌تر از رقبای خود است.

البته نباید فراموش کنیم که آنر برای کاهش قیمت مجیک V2 مجبور به حذف قابلیت‌های کاربردی مانند شارژ بی‌سیم، شیشه فوق نازک و مقاومت در برابر آب شده است. با این وجود، مجیک V2 در کنار طراحی جذاب خود از مشخصات فنی قدرتمندی شامل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۶ واتی، پشتیبانی از قلم هوشمند و سیستم دوربین باکیفیت برخوردار است.

image

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک V2 به لطف ویژگی‌های فنی برجسته خود احتمالا فروش خوبی در بازار خواهد داشت. در این راستا، باید تا سال آینده میلادی و عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی منتظر بمانیم تا عملکرد آن مشاهده کنیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید