خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی شیائومی 13T پرو لو رفت

تصاویر و مشخصات فنی شیائومی 13T پرو لو رفت

پرچمدار جدید شیائومی با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه خواهد شد.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

شایعات مختلف ادعا کرده بودند که شیائومی در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری شیائومی 13T برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. با این وجود، غول فناوری چینی در تاریخ یاد شده سری شیائومی 13T را معرفی نکرد تا همچنان شاهد انتشار گزارش‌های غیر رسمی بیشتری باشیم.

در این رابطه، افشاگری شناخته‌شده به نام Paras Guglani با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییر سابق) مشخصات فنی و رندرهای رسمی نسخه پرو سری یعنی شیائومی 13T پرو را در اختیار کاربران قرار داده است. این افشاگر همچنین ادعا کرده که سری شیائومی 13T در تاریخ ۱۶ سپتامبر مصادف با ۲۵ شهریور معرفی خواهد شد.

طبق گفته‌های این افشاگر، شیائومی 13T پرو به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰۰ مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی همراه می‌شود. کانفیگ حافظه داخلی این گوشی نیز شامل نسخه‌های ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی می‌شود. به علاوه، شیائومی 13T پرو در مدل‌های مشکی‌رنگ با پنل پشتی شیشه‌ای و آبی‌رنگ با پنل پشتی چرمی عرضه خواهد شد.

برای تجربه بصری باکیفیت، شیائومی 13T پرو از نمایشگر اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد که قادر است به نرخ روشنایی ۲۶۰۰ نیتی دست پیدا کند. این نمایشگر همچنین محتوای HDR10 پلاس و فناوری تنظیم نور ۲۸۸۰ هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی شیائومی 13T پرو شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX707 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی OmniVision OV138 با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی خواهیم بود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

به لطف گواهی IP68، شیائومی 13T پرو در برابر آب و گردو‌غبار به طور کامل مقاوم خواهد بود. انرژی موردنیاز پرچمدار شیائومی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه شارژر ۱۲۰ واتی در جعبه این گوشی قرار داده خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید