خانهاخبار
مجیک کیبورد جدید اپل تغییرات طراحی اساسی خواهد داشت

مجیک کیبورد جدید اپل تغییرات طراحی اساسی خواهد داشت

مارک گورمن امروز در خبرنامه خود خبر از بازطراحی مجیک کیبورد آیپد پرو داده که قرار است در کنار آیپد پروهای جدید عرضه شود.
۱۳ شهریور ۱۴۰۲

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، نسل بعدی آیپد پرو اپل در کنار مجیک کیبورد بازطراحی عرضه خواهد شد که این دستگاه را بیش از پیش به یک لپ تاپ شبیه می‌کند.

image

هفته گذشته بود که گورمن اظهار کرد اپل روی مجیک کیبورد بازطراحی شده برای آیپد پرو کار می‌کند که به لطف یک ترک پد بزرگتر، آن را بیشتر شبیه به لپ تاپ با چنین امکاناتی می‌کند. حال امروز این افشاگر در خبرنامه خود به نام Power On، اطلاعات بیشتری را در مورد طراحی مجدد گسترده این محصول فاش کرده است. بدنه این صفحه کلید ظاهرا از آلومینیوم ساخته شده است که شبیه به قاب بالایی مک بوک‌ها است تا ساختار محکم‌تری را ارایه دهد. به نظر می‌رسد اپل امیدوار است که این تغییرات به انتقادات نسبت به مدل فعلی پاسخ دهد.

پوسته بیرونی مجیک کیبورد جدید مواد پوششی سیلیکونی مورد استفاده در مدل فعلی و پورت USB-C آن را حفظ می‌کند. گورمن اعتقاد دارد که طراحی مجدد با استفاده از مواد درجه می‌تواند باعث شود اپل قیمت ۲۹۹ دلاری این لوازم جانبی را افزایش دهد.

انتظار می‌رود مجیک کیبورد بازطراحی شده در کنار مدل‌های نسل بعدی آیپد پرو در سال آینده عرضه شود که به گفته مارک گورمن تغییراتی اساسی خواهد داشت و اولین بروزرسانی بزرگ این محصول از سال ۲۰۱۸ تا به حال محسوب می‌شود. همچنین اپل احتمالا در آن از تراشه ۳ نانومتری M3 و نمایشگرهای اولد استفاده کند و گزینه‌های نمایشگر ۱۱ و ۱۳ اینچی کمی بزرگتر را در اختیار خریداران قرار دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید