خانهاخبار
رنگ‌بندی قاب‌های جدید آیفون ۱۵ لو رفت

رنگ‌بندی قاب‌های جدید آیفون ۱۵ لو رفت

طبق گزارش امروز، این قاب‌ها در ۱۰ رنگ عرضه خواهند شد که با بندهای جدید اپل واچ با سگک مغناطیسی هماهنگ می‌شوند.
۱۲ شهریور ۱۴۰۲

طبق گفته افشاگری موسوم به «Kosutami»، قاب‌های Fine Woven اپل برای سری آیفون ۱۵ که به منظور جایگزینی برای قاب‌های چرمی پیشین طراحی شده‌اند، با بند جدید اپل واچ مطابقت خواهند داشت و در ده رنگ مختلف در دسترس قرار می‌گیرند.

این افشاگر در توییت اخیر خود توضوح داده که سری جدید قاب‌ها در رنگ‌های مشکی، بنفش، قهوه‌ای، سبز، آبی، یاسی، سفید، زرد کره‌ای، نارنجی و صورتی در دسترس خواهند بود. همانطور که توسط چندین تصویر ادعا شده از کیس‌های جدید که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده‌اند، این کیس‌ها دارای لبه‌های لاستیکی هستند که کمی تیره‌تر از رنگ قسمت بافته شده پشت کیس است. افشاکننده خبر امروز معتقد است که «Fine Woven» نام رسمی اپل برای این جنس جدید است.

image

 

او پیش‌تر هم ادعا کرده بود که اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه بند پارچه‌ای جدید با سگک مغناطیسی برای اپل واچ سری ۹ است. اکنون این افشاگر اظهار کرده که این بند قرار است از همان موادی ساخته شود که قاب‌های پریمیوم آیفون‌های جدید ساخته شده‌اند. این بندهای مغناطیسی ظاهرا با قیمت ۹۹ دلار فروخته خواهند شد، یعنی همان قیمتی که در حال حاضر بند « Braided Solo Loop» به فروش می‌رسد و از نظر طراحی می‌تواند شبیه سگک مدرن باشد.

همین چند روز پیش بود که شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل قصد دارد قاب‌های چرمی را برای سری آیفون ۱۵ حذف کند و اطلاعات بعدی به احتمال جایگزینی چرم با یک جنس خاص بافته شده اشاره کرد که برخی گزارش‌ها به نام «Fine Woven» اشاره کردند.

در هفته‌های اخیر تصاویری از قاب‌های آیفون با نام Fine Woven به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد است اما در نهایت نمی‌توان به آنها اطمینان کرد. ممکن است این عکس‌ها متعلق به قاب‌هایی باشند که چینی‌ها با توجه به شایعات ساخته‌اند و همزمان ممکن هم هست طرح نهایی این قاب‌ها همان شکلی باشد. 

اپل در روز سه شنبه ۱۲ سپتامیر (۲۱ شهوریور) میزبان رویدادی ویژه با شعار «WonderLust» خواد بود. انتظار می‌رود در این مراسم شاهد رونمایی رسمی از آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس، اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا نسل دوم و مجموعه‌ای از لوازم جانبی جدید مانند ایرپادز پرو با پورت USB-C، قاب‌های آیفون Fine Woven، بندهای اپل واچ جدید و غیره باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید