خانهاخبار
اپل فروش تعدادی از بند‌های اپل واچ را متوقف کرده است

اپل فروش تعدادی از بند‌های اپل واچ را متوقف کرده است

برای دو سال دیگر می‌دانیم که طراحی اپل واچ به کلی تغییر خواهد کرد و بندهای فعلی با آن سازگار نخواهند بود اما برای این نسل چرا تعدادی از آن‌ها دیگر فروخته نمی‌شوند؟
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

اپل به تازگی تأیید کرد که در تاریخ ۱۲ سپتامبر مصادف با ۲۱ شهریور ماه رویدادی را برگزاری کرده و در آن، از آیفون‌های ۲۰۲۳ به همراه اپل واچ سری ۹ پرده‌برداری خواهد کرد. در همین راستا، بعضی از مدل‌های بند اپل واچ روی وب سایت این شرکت آمریکایی ناموجود شدند.

بر اساس گزارش آقای Parker Ortolani مدل Link Bracelet از بندهای اپل واچ برای هر چهار مدل از این ساعت هوشمند در کشور آمریکا ناموجود شده است. وب سایت 9to5Mac هم همچنین تأیید کرد که بندهای Modern Buckle و برخی نسخه‌های هرمس نیز با صورت کامل فروش رفته‌اند. در حالی که برخی خرده فروشی‌ها هم اینک این بندها را برای خرید موجود دارند، اما این اتفاق آنچنان که باید و شاید طول نخواهد کشید و به زودی مجددا موجودی آن‌ها شارژ خواهد شد.

image

 

معمولا اپل به همراه نسخه جدید اپل واچ، بندهای تازه‌ای را معرفی می‌کند و به پایان رسیدن موجودی برخی بندها پیش از معرفی محصول جدید، به همین دلیل است. اما این بار یک موضوع را باید در ذهن داشته باشید.

کاری که اپل معمولا انجام می‌دهد، معرفی رنگ‌های جدید برای بندهای قبلی است. اما اتمام موجودی مدل Link Bracelet که از فولاد ضد زنگ ساخته شده و تنها در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری قضایی در دسترس خواهد بود، می‌تواند به معنای پایان تولید و فروش آن و معرفی نسخه‌ای جدید باشد. اگر از علاقمندان به دنیای اپل واچ‌ها باشید، مطمئنا می‌دانید که این بند از ابتدای معرفی ساعت هوشمند اپل تا به حال تولید و به بازار عرضه شده است.

از آن جا که این بند به صورت پیش فرض برای نسخه ۳۸/۴۲ میلی‌متری به صورت پیش فرض طراحی و تولید می‌شود، پایان موجودی آن می‌تواند به معنای ارائه نسخه مدرن و جدیدتر باشد که با تمامی محصولات سازگار خواهد بود.

image

 

شایعات پیرامون اپل واچ سری ۹

طبق حرف و حدیث‌های مطرح شده، اپل واچ سری ۹ را نمی‌توان یک بروزرسانی بزرگ برای این محصول به حساب آورد. ممکن است این ساعت هوشمند تنها مجهز به پردازنده جدیدی باشد که این تغییر، تنها تفاوت آن با سری ۸ خواهد بود. کوپرتینویی‌ها همچنین در نظر دارند تا نسخه جدید اپل واچ الترا با تراشه‌ای قوی‌تر را معرفی و به بازار عرضه کنند. به این ترتیب این دو محصول با نسخه پیشین خود تغییری از نظر ظاهر و سایز مشخصات سخت‌افزاری نخواهند داشت.

مهندسان اپل در نظر داشتند تا ساختار جدیدی برای بندهای اپل واچ طراحی و ارائه کنند، اما ظاهرا این پروژه فعلا متوقف شده و برای مدل بازطراحی شده این ساعت هوشمند که در سری دهم شاهد آن خواهیم بود، رزرو خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید