خانهاخبار
نام تبلت بعدی وان پلاس فاش شد: وان پلاس پد گو

نام تبلت بعدی وان پلاس فاش شد: وان پلاس پد گو

شواهد جدیدی نشان می‌دهند که وان پلاس در حال توسعه یک تبلت جدید است که احتمالا نسخه‌ای ارزان‌قیمت از وان پلاس پد خواهد بود.
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

در حالی که هنوز تبلت‌های اندرویدی حتی موفق نشده‌اند که به موفقیت سری آیپد اپل نزدیک شوند، تولیدکنندگان در طی چند ماه گذشته با عرضه محصولاتی جدید شانس خود را در بازار تبلت‌ها امتحان کرده‌اند. برای مثال، گوگل امسال تبلت پیکسل را عرضه کرد و اخیرا نیز سامسونگ با معرفی سری گلکسی تب اس ۹ بازار تبلت‌های پرمیوم را داغ‌تر کرد.

برند وان پلاس نیز اوایل سال ۲۰۲۳ با معرفی اولین تبلت خود یعنی وان پلاس پد رسما وارد بازار تبلت‌ها شد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند برجسته در حال توسعه تبلت دیگری است که احتمالا با نام وان پلاس پد گو (OnePlus Pad Go) روانه بازار خواهد شد.

image

وان پلاس پد

افشاگری شناخته‌شده با نام کاربری 1NormalUsername یک پست در فروم برند وان پلاس پیدا کرده است که به تبلت وان پلاس پد گو و شناسه مدل OPD2304 اشاره دارد. البته دستکاری این نوع اطلاعات کار چندان سختی نیست و نمی‌توان به درستی جزئیات مطرح شده در پست اعتماد کرد. پست مربوط به وان پلاس پد گو نیز پس از مدتی از فروم این برند حذف شد و دیگر در دسترس قرار نگرفت.

image

با این وجود، این افشاگر موفق شد که شناسه مدل OPD2304 را در پایگاه اطلاعاتی اداره استاندارد هند نیز شناسایی کند. در این رابطه، دو شناسه مدل OPD2304 و OPS2305 در خانواده محصولات تبلت قرار گرفته‌اند هر دو این دستگاه‌ها به تازگی و در تاریخ ۱۶ اوت (۲۵ مرداد) ثبت شده‌اند. شناسه OPD2203 نیز به وان پلاس پد مربوط است. 

به نظر می‌رسد شناسه‌های OPD2304 و OPD2305 به دو نسخه وای‌فای و سلولار وان پلاس پد گو اشاره دارند. با توجه به قرارگیری این تبلت در گواهی BIS هند، وان پلاس پد گو به احتمال زیاد برای بازار این کشور نیز عرضه خواهد شد. وان پلاس پد تنها در نسخه وای‌فای معرفی شد و از قابلیت‌های شبکه تلفن همراه بی‌بهره بود. در نتیجه، احتمال دارد وان پلاس تبلت جدید خود را در دو نسخه عرضه کند.

image

با توجه به پسوند Go حاضر در نام وان پلاس پد گو، ظاهرا این تبلت از برچسب قیمتی پایین‌تری بهره خواهد برد و به عنوان نسخه ضعیف‌شده وان پلاس پد رونمایی خواهد شد. در حال حاضر، وان پلاس هنوز وجود این تبلت را تایید نکرده و حتی احتمال دارد که شناسه‌های یافت‌شده در واقع مربوط به محصولات دیگری باشند. با این وجود، قرارگیری این دو شناسه در گواهی BIS نشان می‌دهد که وان پلاس در حال توسعه یک تبلت جدید است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید