خانهاخبار
برچسب قیمتی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو لو رفت

برچسب قیمتی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو لو رفت

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و کانفیگ‌های سری پیکسل ۸ برای برخی از بازارهای اروپایی فاش شدند.
۱۱ شهریور ۱۴۰۲

گوگل دیروز تایید کرد که سری پیکسل ۸ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) و در طی رویداد Made By Google معرفی خواهد شد. در چند ماه گذشته، شایعات مختلفی پیرامون مشخصات فنی دو مدل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو منتشر شده بود. با این وجود، جزئیات مربوط به برچسب قیمتی سری پیکسل ۸ تا به امروز فاش نشده بود.

حالا اما گزارشی آخرین قطعه پازل را نیز تکمیل کرده و برچسب قیمتی دو گوشی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو را برای بازارهای اروپایی فاش کرده است. در این گزارش همچنین کانفیگ‌ها و رنگ‌بندی سری پیکسل ۸ نیز لو رفته است.

image

پیکسل ۸

وبسایت The Tech Outlook با نقل قول از افشاگری به نام Paras Guglani ادعا کرده که پیکسل ۸ در دو کانفیگ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین در چهار رنگ مشکی، قهوه‌ای، صورتی و سبز در دسترس قرار خواهد گرفت. با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۲۳ درصدی، دو کانفیگ ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل ۸ به ترتیب با برچسب قیمتی ۸۷۴ و ۹۴۹ یورویی به فروش خواهند رسید.

از سوی دیگر، پیکسل ۸ پرو نیز در سه کانفیگ ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی معرفی خواهد شد. به علاوه، کاربران قادر خواهند بود که نسخه پرو سری پیکسل ۸ را در چهار رنگ مشکی، سفید، قهوه‌ای و سبز خریدای نمایند. قیمت‌های فاش شده از پیکسل ۸ پرو نیز با احتساب مالیات بر ارزش افزوده ۲۳ درصدی اعلام شده است. در این رابطه، کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۲۳۵ یورویی عرضه خواهد شد. دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب برچسب قیمتی ۱۳۰۹ و ۱۴۶۰ یورویی را به همراه خواهند داشت.

image

پیکسل ۸ پرو

از نظر مشخصات فنی، پیکسل ۸ به نمایشگر ۶٫۱۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود که قادر است به نرخ روشنایی ۱۴۰۰ نیتی دست پیدا کند. به علاوه، این گوشی از فناوری نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر بین ۱۰ تا ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. پیکسل ۸ پرو از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که از نرخ روشنایی ۱۶۰۰ نیتی و رزولوشن تصویر ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ برخوردار خواهد بود.

هر دو مدل سری پیکسل ۸ به تراشه تنسور G3 مجهز خواهند بود که با حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. در پیکسل ۸، انرژی موردنیاز این تراشه توسط باتری ۴۴۸۵ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. منبع تغذیه پیکسل ۸ پرو نیز باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید