خانهاخبار
بازی Spider-Man 2 به حداقل ۹۸ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد!

بازی Spider-Man 2 به حداقل ۹۸ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد!

به تازگی حجم بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 برای کنسول پلی استیشن ۵ فاش شده است.
۹ شهریور ۱۴۰۲

بازی انحصاری Marvel’s Spider-Man 2 که در روز ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد؛ به حداقل ۹۸ گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد. یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر یا همان X که نسخه لیمیتد کنسول پلی استیشن ۵ با طرح Spider-Man 2 را خریداری کرده است؛ تصویری از این باندل را منتشر کرده که در بخشی از آن، شاهد اشاره به فضای خالی مورد نیاز برای نصب این بازی هستیم.

image

 

کمی پس از انتشار این توییت، آقای «جیمز استیونسن» که مدیر روابط عمومی استودیوی اینسامنیک گیمز است؛ یک گیف را در پاسخ به این توییتر منتشر کرد که در واقع حجم بالای این بازی را تایید می‌کند. Marvel’s Spider-Man 2، نقش دنباله دو بازی موفق Marvel’s Spider-Man (2018) و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (2020) را ایفا می‌کند.

در این بازی انحصاری جدید، کاربران می‌توانند تا در نقش هر دو اسپایدرمن یعنی «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز» ظاهر شوند که هر یک از آنها، قدرت‌های متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. شخصیت‌های منفی این عنوان نیز شامل «Venom»، «Kraven The Hunter» و «The Lizard» می‌شوند که از جمله شناخته شده‌ترین دشمنان اسپایدرمن هستند. با وجودی که بازیکنان امکان انتخاب بین «پیتر» و «مایلز» در هنگام گشت و گذار در دنیای بازی را دارند؛ برخی از ماموریت آنها را مجبور می‌کنند که تنها در نقش یکی از این شخصیت‌ها ظاهر شوند.

image

 

سازندگان این بازی همچنین مدتی پیش اعلام کردند که جهت دسترس-پذیری بیشتر، قابلیت کند شدن زمان در حین گشت و گذار در شهر نیز به Marvel’s Spider-Man 2 اضافه شده تا کاربرانی که تحمل ریتم سریع این بازی‌ها را ندارند نیز امکان تجربه این عنوان را داشته باشند. نسخه‌های پیشین این سری، پس از مدتی برای پلتفرم پی سی نیز ارائه شدند و با توجه به عرضه سایر عناوین انحصاری پلی استیشن برای پی سی، احتمالا این عنوان نیز در سال‌های آتی به این پلتفرم راه خواهد یافت.

image

 

درباره حجم ۹۸ گیگابایتی بازی Marvel’s Spider-Man 2 چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران بازی اول این سری و اسپین-آف آن بودید یا علاقه زیادی به عناوین اسپایدرمن استودیوی اینسمانیک گیمز ندارید؟



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید