خانهاخبار
عرضه بروزرسانی پایدار One UI 5 Watch برای سری گلکسی واچ ۵ آغاز شد

عرضه بروزرسانی پایدار One UI 5 Watch برای سری گلکسی واچ ۵ آغاز شد

سامسونگ همانطور که وعده داده بود بروزرسانی مبتنی بر Wear OS 4 را برای ساعت‌های قدیمی خود ارائه کرد.
۱۰ شهریور ۱۴۰۲

سامسونگ سرانجام بروزرسانی نسخه پایدار One UI 5 Watch را برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو عرضه کرد. در حال حاضر، این بروزرسانی برای کاربران حاضر در ایالات متحده و کره جنوبی ارائه شده است.

بروزرسانی One UI 5 Watch همراه با سری گلکسی واچ ۶ معرفی شد و برپایه Wear OS 4 توسعه داده شده است. این بروزرسانی با حجم ۱٫۷ گیگابایتی خود قابلیت‌های مختلفی را در اختیار سری گلکسی واچ ۵ قرار می‌دهد. رابط کاربری جدید سامسونگ با شناسه فریمور R920XXU1BWH3 و R920OXM1BWH3 همراه می‌شود.

image

بروزرسانی One UI 5 Watch واچ‌فیس و تایل‌های بیشتری را برای سری گلکسی واچ ۵ به ارمغان می‌آورد. به علاوه، ویژگی پایشگر خواب نیز قابلیت‌های جدیدی را با این بروزرسانی دریافت می‌کند که شامل کنترل کیفیت خواب، تحلیل مراحل خواب و مربی خواب می‌شود. به لطف این بروزرسانی، کاربران سری گلکسی واچ ۵ می‌توانند به مناطق شخصی‌سازی شده ضربان قلب و هشدار آریتمی قلب دسترسی پیدا کنند. 

رابط کاربری One UI 5 Watch امکان تنظیم حجم صدا در حین مکالمات صوتی و همچنین بی‌صدا کردن‌ آن‌ها را نیز برای کاربران به ارمغان می‌آورد. به علاوه، کاربران به صفحه کلید نیز برای استفاده در مکالمات صوتی دسترسی پیدا خواهند کرد. از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به قابلیت کنترل از راه دور دوربین (سازگار با گوشی‌های گلکسی) نام برد.

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود بروزرسانی One UI 5 Watch در آینده‌ای نزدیک برای دیگر کاربران نیز عرضه شود. برای دانلود این بروزرسانی، باید از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار (Settings < Watch Software Update) اقدام نمایید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید