خانهاخبار
تصاویر لو رفته گلکسی A05 طراحی آن را به وضوح نشان می‌دهد

تصاویر لو رفته گلکسی A05 طراحی آن را به وضوح نشان می‌دهد

گوشی مقرون به صرفه جدید سامسونگ دارای طراحی متفاوت نسبت به نسل قبلی خود است.
۹ شهریور ۱۴۰۲

سامسونگ گلکسی A05 که شاهد شایعات زیادی از آن در ماه گذشته بودیم، امروز عکس‌های این گوشی مقرون به صرفه افشا شده که طراحی این دستگاه را به وضوح به تصویر می‌کشد. این دستگاه توسط آناتل، آژانس ملی مخابرات در برزیل تایید شده است و این لیست با دو عکس ارایه شده که جلو و پشت گوشی را نشان می‌دهد.

گلکسی A05 با یک پنل براق با طرح راه راه به رنگ مشکی به تصویر کشیده شده، در حالی که در قسمت جلویی دارای یک نمایشگر «Inifinity-U» است که دوربین سلفی آن در این ناچ U شکل تعبیه شده است.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A05 را با چیپست هلیو G85 که فقط از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند، عرضه کند که البته امری طبیعی برای یک گوشی پایین رده و ارزان است. ظرفیت باتری آن هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود که ارتقای چندانی نسبت به A04 محسوب نمی‌شود، اما به دلیل تراشه پیشرفته‌تر، به نظر می‌رسد که به دلیل مدیریت انرژی بهتر، موجب عمر باتری بالاتر باشد.

گلکسی A05 در روزهای اخیر در پایگاه‌های اطلاعاتی گواهینامه‌های متعدد ظاهر شده است و این بدین معنی است که عرضه این محصول به بازار نزدیک است. این گوشی قرار است کمتر از ۱۵۰ دلار قیمت داشته باشد و به عنوان یک گوشی پایین رده برای افرادی مناسب خواهد بود که انتظار بالایی از یک گوشی هوشمند ندارند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

مهرشاد

۱۴۰۲/۶/۱۲
به درد نخوره مفت گرونه.
آشغال آنتن دهی به شدت ضعیف باگ زیاد.

پیشنهاد سردبیر