خانهاخبار
موتورولا قبل از رونمایی رسمی مشخصات فنی کلیدی موتو G54 را اعلام کرد!

موتورولا قبل از رونمایی رسمی مشخصات فنی کلیدی موتو G54 را اعلام کرد!

در اقدامی عجیب، شعبه هندی برند موتورولا تمام مشخصات فنی میان‌رده موردانتظار این برند را در اختیار کاربران قرار داده است.
۹ شهریور ۱۴۰۲

موتورولا امروز به طور رسمی تایید کرد که گوشی میان‌رده موتو G54 در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای بازار هند معرفی خواهد شد. حالا اما این برند بار دیگر دست به کار شد و لیست کامل مشخصات فنی این محصول جدید را در دسترس کاربران قرار داد. شبعه هندی برند موتورولا به تازگی صفحه رسمی موتو G54 را در وبسایت خود قرار داده که حاوی جزئیات فنی این گوشی میان‌رده است. به علاوه، در این صفحه رنگ‌بندی موتو G54 نیز ذکر شده که شامل سه رنگ مشکی، سبز و آبی است.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در وبسایت موتورولا، موتو G54 در دو نسخه حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۰ مجهز خواهد بود که از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این تراشه به همراه دو نسخه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت.

image

پنل جلویی موتو G54 میزبان نمایشگر ۶٫۵ اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. در این نمایشگر همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است. از سوی دیگر، در پنل پشتی نیز شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی خواهیم بود.

یکی از ویژگی‌های برجسته موتو G54 باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که متاسفانه توان شارژ آن در وبسایت موتورولا ذکر نشده است. برای مقاومت در برابر پاشش آب، میان‌رده موتورولا از گواهی IP52 برخوردار شده است. موتو G54 با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد ولی طبق تایید رسمی موتورولا، بروزرسانی اندروید ۱۴ نیز برای این گوشی ارائه می‌شود. موتو G54 تا سه سال بروزرسانی امنیتی نیز دریافت خواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که موتو G54 از قابلیت تشخیص چهره، دو سیم کارت و شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. سنسور اثرانگشت نیز به احتمال زیاد با کلید پاور ادغام خواهد شد. خوشبختانه جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در موتو G54 به کار رفته است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید