خانهاخبار
وان پلاس اوپن احتمالا مقاوم‌تر از گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود

وان پلاس اوپن احتمالا مقاوم‌تر از گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود

به لطف مقاومت بسیار بالا، کاربران می‌توانند وان پلاس اوپن را به مدت ده سال تا ۱۰۰ بار در روز باز و بسته کنند!
۱۰ شهریور ۱۴۰۲

وان پلاس احتمالا به زودی از اولین گوشی تاشو خود موسوم به وان پلاس اوپن رونمایی خواهد کرد چرا که در چند وقت گذشته شایعات مختلفی پیرامون این گوشی فاش شده‌اند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات جدیدی درباره مقاومت وان پلاس اوپن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

افشاگری شناخته‌شده به نام Max Jambor با انتشار توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که وان پلاس آزمایش مقاومت لولای گوشی تاشو خود را انجام داده است. در این راستا، ظاهرا لولای وان پلاس اوپن تا ۴۰۰ هزار بار بدون مشکل باز و بسته خواهد شد. برای مقایسه، رقیب اصلی وان پلاس اوپن یعنی گلکسی زد فولد ۵ قادر است به نصف این مقدار یعنی ۲۰۰ هزار بار دست پیدا کند.

image

البته نباید فراموش کنیم که گوشی‌های تاشو سامسونگ ثابت کرده‌اند که از استحکام بیشتری از آنچه اعلام می‌شود بهره می‌برند و در شرایط واقعی مقاومت بالاتری از خود نشان می‌دهند. برای مثال، گلکسی زد فلیپ ۵ در یک آزمایش موفق شد تا ۴۰۰ هزار بار باز و بسته شود. گلکسی زد فولد ۵ نیز در آزمایش‌های بی‌رحمانه JerryRigEverything سربلند بیرون آمد.

مقاومت بالای لولای وان پلاس اوپن باعث می‌شود که این گوشی در برابر رقیب کره‌ای خود به رقابت بپردازد چرا که لولای مستحکم یکی از ویژگی‌های اصلی یک گوشی تاشو به شمار می‌رود. حتی گوشی اوپو فایند N3 فلیپ که اخیرا نیز معرفی شد در برابر ۴۰۰ هزار بار تاشدن مقاوم است.

در صورت صحت این گزارش، کاربران می‌توانند وان پلاس اوپن را به مدت ۱۰ سال تا ۱۰۰ بار در روز باز و بسته کنند. به همراه عرضه چهار بروزرسانی اصلی نرم‌افزاری، وان پلاس اوپن قادر خواهد بود برای سال‌های زیادی کاربران را کند



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید