خانهاخبار
پیش‌بینی‌های مینگ چی کو از آیفون ۱۵

پیش‌بینی‌های مینگ چی کو از آیفون ۱۵

در این مطلب قصد داریم به اظهارات مینگ چی کو که از تحلیلگران نامی محصولات اپل است، در مورد آیفون ۱۵ بپردازیم.
۹ شهریور ۱۴۰۲

یک روز پس از اینکه اپل اعلام کرد رویدادی را در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار خواهد کرد، مینگ چی کو تحلیلگر اپل پیش‌بینی‌های بیشتری را برای سری آیفون ۱۵ به اشتراک گذاشت.

به طور گسترده انتظار می‌رود که مدل‌های بالاتر آیفون ۱۵ پرو به جای قاب فولاد ضد زنگ به قاب تیتانیومی مجهز می‌شوند. کو پیش‌تر گفته بود که به طور طبیعی این تغییر موجب می‌شود که وزن این دستگاه‌ها کمتر از مدل‌های ۱۴ پرو باشد. کو گفت که مشکلات تولید مربوط به قاب تیتانیومی، پنل‌های نمایشگر، باتری و سنسور دوربین پشته‌ای جدید برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس همگی حل شده‌اند.

image

 

این تحلیلگر همچنین گزینه‌های رنگی را که پیش‌تر شایعه شده بود برای مدل‌های پرو تایید کرد که شامل خاکستری، نقره‌ای، مشکی و آبی می‌شود. شایان ذکر است که این بدان معناست که آیفون‌های رده بالای امسال برای اولین بار پس از آیفون X، در رنگ طلایی در دسترس نخواهند بود. او گفت که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس در رنگ‌های مشکی، صورتی، زرد، آبی و سبز موجود خواهند بود.

کو همچنین تکرار کرده که آیفون ۱۵ پرو مکس آخرین مدل از آیفون‌های امسال است که وارد تولید انبوه شده است، بنابراین این دستگاه ممکن است در زمان عرضه محدودتر باشد.

انتظار می‌رود هر چهار مدل آیفون ۱۵ به پورت USB-C و داینامیک آیلند مجهز شوند، در حالی که ویژگی‌های جدید دیگر از جمله تراشه سریع‌تر A17 Bionic، دکمه اکشن قابل شخصی‌سازی، پشتیبانی از وای فای 6E و غیره، در انحصار سری پرو باشد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید