خانهاخبار
زمان معرفی سری پیکسل ۸ تایید شد

زمان معرفی سری پیکسل ۸ تایید شد

گوگل تا یک ماه دیگر از نسل جدید سری پرچمدار خود رونمایی خواهد کرد.
۹ شهریور ۱۴۰۲

در طی چند ماه گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون محصولات موردانتظار گوگل یعنی سری پیکسل ۸ و ساعت پیکسل واچ ۲ فاش شده‌اند که بخش اعظمی از مشخصات فنی آن‌ها را لو داده‌اند. با این وجود، هیچ خبری در رابطه با زمان معرفی این محصولات جدید منتشر نشده بود. حالا اما گوگل به تازگی زمان رونمایی از سری پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲ را تایید کرده است.

غول فناوری آمریکایی امروز و با ارسال دعوت‌نامه‌ها به طور رسمی اعلام کرد که رویداد رونمایی از محصولات سری پیکسل در تاریخ ۴ اکتبر سال جاری مصادف با ۱۲ مهر برگزار خواهد شد. شهر نیویورک ایالات متحده میزبان رویداد پیش رو گوگل خواهد بود. به مانند بسیاری از رویداد‌های دیگر، کنفرانس مطبوعاتی گوگل نیز در صبح برگزار خواهد شد.

image

همانطور که اشاره شد، در رویداد گوگل شاهد رونمایی از سری پیکسل ۸ و پیکسل واچ ۲ خواهیم بود. به لطف شایعات مختلف، اطلاعات نسبتا کاملی درباره مشخصات فنی نسل جدید سری پرچمدار و ساعت گوگل داریم. به علاوه، گوگل امروز به طور تصادفی طراحی رسمی پیکسل ۸ پرو را به نمایش گذاشت که با آنچه در رندرهای قبلی دیده بودیم کاملا مطابقت دارد.

از نظر مشخصات فنی، پیکسل ۸ پرو از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد LTPO با رزولوشن تصویر QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. سخت‌افزار به کار رفته در این گوشی تراشه تنسور G3 خواهد بود که با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. متاسفانه گزارش شده که سری پیکسل ۸ با افزایش قیمتی همراه خواهد شد. سری پیکسل ۸ احتمالا از سنسور اصلی بزرگ‌تر و لنز فوق عریض ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

image

تصویر فاش شده از پیکسل ۸ پرو

پیکسل واچ ۲ نیز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون W5 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که برپایه فرآیند ۴ نانومتری توسعه داده شده است. این ساعت همچنین با حافظه رم ۲ گیگابایتی و باتری ۳۰۶ میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد. نمایشگر پیکسل واچ ۲ نیز از رزولوشن تصویر ۳۸۴ در ۳۸۴ پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود در رویداد گوگل نسخه جدید پیکسل بادز پرو و سری پیکسل بادز A نیز معرفی شود. جدا از محصولات یاد شده، هنوز مشخص نیست که چه دستگاه‌هایی در رویداد گوگل رونمایی خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید