خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه اوپو A38 پیش از عرضه در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی مقرون به صرفه اوپو A38 پیش از عرضه در گیک‌بنچ دیده شد

گوشی مقرون به صرفه جدیدی از شرکت اوپو به تازگی در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.
۸ شهریور ۱۴۰۲

در روز گذشته، شرکت اوپو از گوشی تاشوی صدفی اوپو فایند N3 فلیپ و ساعت هوشمند اوپو واچ ۴ پرو در کشور چین رونمایی کرد و اکنون نیز محصول جدیدی از این شرکت در دیتابیس بنچمارک محبوب گیک‌بنچ دیده شده است. اوپو A38 که محصولی مقرون به صرفه است؛ چندی پیش موفق به دریافت تاییدیه‌های متفاوتی از جمله TDRA، SIRIM، NBTC و GCF شد و شاهد افشای مشخصات سخت افزاری و رندر‌های آن نیز بودیم.

image

 

این گوشی با شماره مدل CPH2579 در دیتابیس نتایج این بنچمارک دیده شده و از یک چیپست هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. با توجه به کلاک اسپید هسته‌های این چیپست، اوپو A38 احتمالا چیپست مدیاتک هیلیو G85 را به همراه داشته که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. گوشی تست شده در گیک‌بنچ، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم بوده و سیستم عامل اندروید ۱۳ را به همراه داشته است.

اوپو A38 موفق شده تا در بخش تک هسته‌ای، امتیاز ۴۳۱ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱٫۳۴۰ را به خود اختصاص دهد. با توجه به کسب تاییدیه‌های متفاوت توسط این گوشی، احتمالا در هفته‌های آتی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

image

 

با استناد به گزارشات پیرامون این گوشی، اوپو A38 دارای نمایشگری ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بوده که حاشیه‌هایی نسبتا ضخیم را به همراه دارد. این گوشی از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین کمی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. این شایعات همچنین به استفاده از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی اشاره می‌کنند و حافظه داخلی آن نیز احتمالا معادل با ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. به ادعای شایعات، اوپو A38 از سیستم عامل اندروید ۱۳ استفاده کرده و در رنگ‌های مشکی و طلایی و با قیمت ۱۵۹ یورو روانه بازار می‌شود.

درباره گوشی مقرون به صرفه جدید اوپو و نتایج کسب شده توسط آن در بنچمارک گیک‌بنچ چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این گوشی ارزش پرداخت ۱۶۰ یورو را خواهد داشت یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید