خانهاخبار
تاریخ عرضه نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ مشخص شد

تاریخ عرضه نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ مشخص شد

شرکت سامسونگ در امروز تاریخ عرضه نسخه تام براون گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۵ را اعلام کرده است.
۸ شهریور ۱۴۰۲

طی هفته گذشته، شرکت سامسونگ تیزری از نسخه تام براون گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۵ منتشر کرد و اکنون نیز شاهد اعلام تاریخ عرضه این نسخه در صفحه توییتر این شرکت هستیم. نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۵ در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) روانه بازار می‌شود.

image

 

نسخه‌ تام براون گوشی‌های تاشوی سامسونگ که طراحی مشابه با محصولات این برند فشن را دارند؛ معمولا با طراحی سه-خط منحصر به فرد قرمز، آبی و سفید تام براون قابل تشخیص هستند. نسل‌های پیشین این سری مانند گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فولد ۳ نیز در باندل خاصی با برند تام براون روانه بازار شدند که شامل گلکسی واچ با سه بند و گلکسی بادز به همراه قاب چرمی نیز می‌شد. توجه به جزئیات در این باندل‌‌ها، واقعا جذاب است و خط‌های برند تام براون حتی روی شارژر‌ها نیز به چشم می‌خورد.

نسخه‌های تام براون این سری معمولا به صورت بسیار محدود و با قیمت بالا عرضه می‌شوند؛ بنابراین احتمالا این نسخه خاص از گلکسی زد فولد ۵ نیز تنها در بازار برخی از کشور‌ها عرضه خواهد شد. متاسفانه، این شرکت هنوز تصویری رسمی از طراحی این گوشی را منتشر نکرده است؛ بنابراین باید کمی برای آشنایی کامل با آن صبر کنیم.

 

درباره طراحی نسخه تام براون گوشی‌های تاشوی سامسونگ چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید