خانهاخبار
سرویس پیکسل پس رسما به کار خود پایان داد

سرویس پیکسل پس رسما به کار خود پایان داد

گوگل که سعی داشت با پیکسل پس، گوشی‌هایش را به صورت قسطی به فروش برساند، به صورت کامل کنسل کرده است.
۸ شهریور ۱۴۰۲

پیکسل پس که نام یکی از سرویس‌های گوگل بود که به شما اجازه می‌داد هزینه خرید گوشی هوشمند خود را تقسیم‌بندی کرده و طی ۲ سال آن را پرداخت کنید، به پایان کار خود رسید. کاربرد این سرویس دقیقا مانند چیزی است که اپراتورهای مختلف مانند ورایزن، AT&T و تی موبایل ارائه می‌کنند و مبلغ اصلی را به صورت ماهانه برای شما قسط‌بندی می‌کنند.

این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به آسانی به آخرین اسمارت‌فون گوگل دسترسی داشته و محصول پیشین خود را آپگرید کنند؛ اما این امکان دیگر میسر نخواهد بود. گوگل به صورت رسمی به این موضوع اشاره نکرده است، اما پایان این سرویس زیر رادار علاقمندان به دنیای تکنولوژی رفته و تنها صفحه پشتیبانی آن باقی مانده است. گوگل گفته است که کاربران جدید دیگر امکان ثبت‌نام برای سرویس Pixel Pass را نخواهند داشت، اما افرادی که تا به حال مراحل ثبت‌نام را پشت سر گذاشته‌اند و تا پایان مهلت ۲ ساله از زمان شروع، می‌توانند مانند روال سابق به استفاده خود از این سرویس ادامه دهند.

پیکسل پس از امروز به صورت رسمی به کار خود پایان داده است و همان طور که اشاره شد، راهی برای ثبت نام جدید وجود نداشته و در صورت پایان یافتن دوره پیشین نیز امکان تمدید آن در دسترس نخواهد بود.

image

 

به نظر می‌رسد که به دلیل کاربردی نبودن صددرصدی این سرویس، گوگل تصمیم به حذف آن گرفته است؛ البته احتمال این که استقبال کاربران آنچنان که مدیران گوگل انتظار داشته بودند نبوده است هم می‌تواند یکی از دلایل این کار باشد. برخی افراد پیش‌بینی می‌کنند که گوگل سرویس جایگزینی برای آن معرفی خواهد کرد که البته در مرحله برنامه‌ریزی است. اواخر سال جاری میلادی، شاهد رونمایی از سری پیکسل ۸ خواهیم بود و ممکن است غول دنیای جستجوگرها، از سرویس جدید خود در این رویداد پرده‌برداری کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید