خانهاخبار
لوگوی دعوتنامه رویداد آیفون ۱۵ چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

لوگوی دعوتنامه رویداد آیفون ۱۵ چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟

اپل هر سال در دعوتنامه‌های رویدادهایش، برخی از اطلاعات را در مورد محصولات مورد انتظار در آن رویداد می‌گنجاند که رویداد ۲۱ شهریور نیز از این قاعده مستثنی نیست.
۸ شهریور ۱۴۰۲

دعوت نامه رویداد آیفون ۱۵ که اپل نام «Wonderlust» روی آن گذاشته، به عقیده افشاگر معروف «URedditor» حاوی رنگ‌های آبی، نقره‌ای و رنگ طبیعی تیتانیوم است که گفته می‌شود رنگ‌های آیفون ۱۵ پرو به جز مشکی خواهند بود.

شایعات اخیر در مورد گزینه‌های رنگ آیفون ۱۵ پرو تا حد زیادی تایید شده و نشان می‌دهد که گزینه طلایی دیگر برای این سری عرضه نمی‌شود؛ در عوض اپل رنگ تیتانیومی و آبی تیره را ارایه خواهد کرد.

image

 

بر طبق پست امروز افشاگر معروف URedditor@، رویداد شهریور امسال اپل، به وضوح هر چهار رنگ آیفون ۱۵ پرو را به تصویر کشیده است. انیمیشن سیب اپل که در وب سایت رسمی این شرکت به نمایش درآمده، به رنگ‌های آبی، مشکی، نقره‌ای و تیتانیوم طبیعی اشاره دارد.

این نسخه متحرک از دعوتنامه نشان می‌دهد که لوگوی اپل از دانه‌های شن تشکیل شده که حرکت می‌کنند و مانند تپه‌های شنی از بین می‌رود. حتی رنگ متن Wonderlust از رنگ‌های آبی و خاکستری موجود در لوگو تشکیل شده است.

دعوتنامه رویدادهای اپل همیشه حاوی نکاتی درباره آن رویداد و محصولات مورد انتظار آنها است و به نوعی با رویداد مرتبط است، اما اگر جزییات رویداد را بخواهیم چاره‌ای جز صبر کردن نداریم.

انتظار می‌رود که تمامی سری آیفون ۱۵ امسال از پورت لایتنینگ به USB-C تغییر کنند و البته داینامیک آیلند نیز به جز سری پرو به آیفون ۱۵ استاندارد نیز راه یابد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید