خانهاخبار
با رنگ جدید دسته ایکس باکس آشنا شوید

با رنگ جدید دسته ایکس باکس آشنا شوید

بنفش، رنگ جدیدی است که مایکروسافت برای دسته ایکس باکس در نظر گرفته و قرار است به زودی عرضه شود.
۸ شهریور ۱۴۰۲

کنترلر بی‌سیم ایکس باکس که به همراه سری X و S این کنسول روانه بازار شد، به زودی در رنگ بنفش روانه بازار خواهد شد. به این ترتیب گیمرها می‌توانند تجربه انجام بازی‌های مختلف را بیش از پیش شخصی‌سازی کنند. طبق اطلاعات مجله Dealabs، نام این رنگ جدید Astral Purple خواهد بود که به زودی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

رنگ Astral Purple در حال حاضر به عنوان یکی از آپشن‌های رنگی Xbox Design Lab وجود دارد، اما طبق اخبار جدید ظاهرا مایکروسافت قصد دارد تا نسخه قبال استفاده کاربران با این رنگ را طراحی و به بازار عرضه کند. اگر طاقت صبر کردن ندارید،‌ می‌توانید این رنگ را خودتان ساخته و روی کنترلرهای قبلی اجرا کنید.

طبق حرف و حدیث‌های پیش آمده، مایکروسافت در نظر دارد تا در تاریخ ۱۹ سپتامبر مصادف با ۲۸ شهریور ماه از رنگ جدید کنترلر ایکس باکس پرده‌برداری کند. قیمت در نظر گرفته شده برای آن ۶۴.۹۹ دلار است که اگر آن را از Design Lab تهیه کنید، ۵ دلار ارزان‌تر خواهد بود.

image

 

البته این نسخه که مایکروسافت قصد دارد به بازار عرضه کند، به دکمه‌های بنفش رنگ نیز مجهز خواهد بود، چیزی که در Design Lab نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. این کنترلر جدید در کشورهای اروپایی نیز با قیمت ۶۴٫۹۹ یورو عرضه می‌شود و ساکنین کشور انگلستان هم برای خرید آن، باید ۵۹٫۹۹ پوند هزینه کنند. البته این موضوع را در ذهن داشته باشید که ممکن است مایکروسافت کنترلر با رنگ جدید را زودتر یا دیرتر از تاریخ اعلام شده معرفی و روانه بازار کند. لذا در صورت تمایل به خرید، باید روزانه این موضوع را چک کنید.

به غیر از تفاوت در رنگ،‌ هیچ گونه تغییراتی روی این کنترلر ایجاد نشده است؛ اما اگر رنگ بنفش از جمله رنگ‌های مورد علاقه شما است، دلیلی وجود ندارد که این کنترلر جدید را به کالکشن کنترلرهای خود اضافه نکنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید