خانهاخبار
اوپو فایند N3 فلیپ معرفی شد: نخستین گوشی تاشوی صدفی با سیستم دوربین سه‌گانه!

اوپو فایند N3 فلیپ معرفی شد: نخستین گوشی تاشوی صدفی با سیستم دوربین سه‌گانه!

شرکت اوپو دقایقی پیش از جدیدترین گوشی تاشوی صدفی خود با نام اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی کرد.
۷ شهریور ۱۴۰۲

شرکت اوپو در امروز سرانجام از گوشی تاشوی صدفی جدید خود یا همان اوپو فایند N3 فلیپ رونمایی کرد. این گوشی بهبود‌های متفاوتی را نسبت به نسل پیشین به همراه داشته که شاید مهم‌ترین آنها، سیستم دوربین جدید به کار رفته در این محصول باشد.

image

 

نمایشگر کاور ۳.۲۶ اینچی این گوشی، کاربرد بیشتری پیدا کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا به تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها دسترسی پیدا کنند. اوپو همچنین به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های مسیریابی، موسیقی، شبکه‌های اجتماعی، مسافرت و همچنین کلید‌های هوشمند خودرو‌های جدید توسط نمایشگر کاور اشاره می‌کند. در سوی دیگر، نمایشگر اصلی گوشی یک پنل ۶.۸ اینچی امولد از نوع LTPO با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ و نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی است. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، معادل با ۱٫۶۰۰ نیت بوده و شیشه به کار رفته روی آن نیز از نوع فوق نازک (UTG) است.

image

 

اوپو فایند N3 فلیپ چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ را به همراه داشته و از رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5X و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی با استاندارد UFS 4.0 استفاده می‌کند. یکی از تغییرات جذاب این گوشی، اضافه شدن اسلایدر میوت است که همانند محصولات وان پلاس، در سه مرحله جا به جا می‌شود. در بخش نرم افزاری، این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.2 استفاده می‌کند.


 

این محصول همچنین نخستین گوشی تاشوی صدفی در جهان با سیستم دوربین سه‌گانه محسوب می‌شود. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی دارای گشودگی f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال بوده و توسط یک دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۴ درجه همراهی می‌شود. همانند سایر محصولات رده بالای اوپو و وان پلاس، دوربین‌های این محصول نیز در همکاری با هسل‌بلد ساخته شده‌اند.

اوپو فایند N3 فلیپ همانند نسل پیشین دارای یک باتری ۴٫۳۰۰ میلی آمپری بوده که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی روانه بازار می‌شود. نسخه پایه اوپو فایند N3 فلیپ با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، قیمتی معادل با ۶٫۷۹۹ یوآن (حدود ۹۳۲ دلار) را داشته و در سوی دیگر، نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز با قیمت ۷٫۵۹۹ یوآن (حدود ۱٫۰۴۲ دلار) به فروش می‌رسد.

 

پیش فروش این محصول، از حالا در کشور چین آغاز شده و تاریخ عرضه رسمی آن نیز معادل با ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) است. اوپو همچنین اعلام کرد که نسخه جهانی این محصول نیز در آینده روانه بازار خواهد شد؛ اما اشاره دقیقی به تاریخ عرضه این نسخه نداشت.

درباره گوشی تاشوی صدفی اوپو فایند N3 فلیپ چه می‌اندیشید؟ آیا از مشخصات و طراحی این محصول رضایت دارید یا انتظار بیشتری را از گوشی تاشوی جدید اوپو داشتید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید