خانهاخبار
همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

همکاری ایرانسل و ثبت احوال در زمینه تحول دیجیتال

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، با امضای تفاهم‌نامه‌ای، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال به مردم و کسب‌وکارها همکاری می‌کنند.
۷ شهریور ۱۴۰۲

image

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم امضای این تفاهم‌نامه، صبح دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲، در سازمان ثبت احوال کشور و با حضور معاونان سازمان ثبت احوال از جمله سیدعلی نصرالله معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع، محمدباقر عباسی معاون امور هویتی و حقوقی، افشار خاکباز معاون فناوری‌اطلاعات و آمار جمعیتی و باقر صمدی معاون دیجیتال ایرانسل برگزار شد.

ایرانسل و سازمان ثبت احوال کشور، در قالب این تفاهم‌نامه که در ۹ محور به امضا رسیده است، در زمینه ارائه راهکارهای تحول دیجیتال، از جمله ایجاد زیرساخت احراز هویت دیجیتال، پژوهش و مشاوره و خدمات ارتباط با مشتریان همکاری‌ می‌کنند.

بنا بر این تفاهم‌نامه، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان ثبت احوال کشور، در موضوعات «ارائه سرویس‌های تخصصی از سوی ایرانسل»، «مشارکت و همکاری در ارائه خدمات مشترک به کاربران خدمات استعلام و احراز هویت دیجیتال»، «بهره‌برداری سازمان از ابزارها، تجارب و توانمندی‌های ایرانسل در زمینه مشتری‌مداری (مرکز تماس یکپارچه، ارتباط برخط، چت و رسانه‌های اجتماعی، سرویس تلفن گویای هوشمند، کدهای کوتاه دستوری، اطلاع‌رسانی خدمات و رویدادها، نظرسنجی و افکارسنجی و پیگیری مشکلات) در جهت ارتقای پاسخگویی به متقاضیان (سازمان‌ها و اشخاص) و ایجاد بستر‌های ارتباطی دیجیتال برای تسهیل ارتباطات»، «انجام پژوهش‌های بنیادی و کاربردی در رابطه با تعیین و تبیین موضوع هویت دیجیتال»، «طراحی و ارتقای راهکارهای ارتباطی مؤثر در راستای تحول دیجیتال و توسعه دولت الکترونیک به منظور ارائه خدمات عمومی اثربخش، پاسخگو و در دسترس» و  «یکپارچه‌سازی ابزارهای ارتباطی آنلاین و آفلاین برای سیاست‌گذاری جامع و بهبود ارتباط با مشتریان (سازمان‌ها و اشخاص)»، همکاری می‌کنند.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحول دیجیتال، با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، با ارائه راهکارها  و سرویس‌های دیجیتال از جمله سرویس احراز هویت و امضای دیجیتال «یلو نام»، بستری را برای یکپارچه و دیجیتالی شدن خدمات عمومی به مردم و کسب‌وکارها و تحقق تجربه زندگی دیجیتال، فراهم کرده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید