گزارش سالانه یکتانت از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر شد
این گزارش که روز گذشته برای خبرنگاران ارسال شد شامل اطلاعات جذابی از وضعیت اینترنت در ایران و بررسی صنعت تبلیغات است. یکتانت هدف خود را از ارائه این گزارش، بررسی قسمتهای مختلف بازاریابی دیجیتال، با تکیه بر آمار و دادههای مستخرج از منابع گوناگون بیان کرده تا تصویر روشنی از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران در اختیار مخاطب قرار بگیرد.
در این گزارش موارد زیر را خواهیم دید:
◼ وضعیت بازاریابی دیجیتال در جهان
◼ نگاهی به میزان و نحوه تعاملات و رفتار دیجیتال ایرانیان
◼ بررسی تعامل کاربران و کسبوکارها در وبسایتهای ایرانی
◼ نقش شبکههای اجتماعی، پیامرسانها و اپلیکیشنها در بازاریابی دیجیتال
◼ فروشگاههای آنلاین و حوزه فعالیت آنها
◼ مروری بر آمار بازاریابی بازگشتی، تبلیغات در گوگل، رپورتاژ آگهی و تبلیغات در شبکه نمایش خانگی
◼ نگاهی به تبلیغات در تلویزیون و تبلیغات محیطی
برای آمادهسازی گزارش «بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۱» مجموعههای دیگری در کنار یکتانت در تدوین ساختار و روششناسی پژوهش و نیز تهیه و جمعآوری دادهها مشارکت داشتند. این همکاری باعث شد تا گزارش فعلی، با جامعیت بیشتری در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

این گزارش را میتوانید به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.