خانهاخبار
جزئیات فنی و برچسب قیمتی ساعت‌ هوشمند و هدفون ناتینگ فاش شدند

جزئیات فنی و برچسب قیمتی ساعت‌ هوشمند و هدفون ناتینگ فاش شدند

محصولات جدید برند ناتینگ احتمالا در تاریخ ۴ مهر برای بازار هند معرفی خواهند شد.
۷ شهریور ۱۴۰۲

مدیرعامل برند ناتینگ، کارل پی، در طی ماه جاری میلادی اعلام کرد که این شرکت یک برند زیرمجموعه به نام CMF by Nothing را تاسیس کرده است. این برند جدید اولین ساعت هوشمند ناتینگ را توسعه خواهد داد تا با دیگر محصولات موجود در بازار به رقابت بپردازد. برند CMF همچنین ساخت و عرضه یک هدفون جدید را نیز در دستور کار خود دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، جزئیات مربوط به مشخصات فنی و برچسب قیمتی ساعت هوشمند و هدفون ناتینگ فاش شد‌ه است. 

حساب کاربری TechLeaksZone در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) سه تصویر را به اشتراک گذاشته است که تیزرهای تبلیغاتی محصولات جدید ناتینگ به شمار می‌روند. تصاویر فاش شده یک ساعت هوشمند به نام واچ پرو، یک هدفون به نام بادز پرو (Buds Pro) و شارژ GaN‌ سه در یک ۶۵ واتی را نشان می‌دهند.

image

ساعت واچ پرو از طراحی مربعی‌شکل بهره می‌برد که تنها گوشه‌های آن گرد شده است. با این طراحی، ساعت ناتینگ از ظاهر مشابه اپل واچ واچ برخوردار خواهد بود که لبه‌های خمیده نمایشگر آن حذف شده‌اند. با توجه به این که هیچ نقطه اتصالی بین بند و ساعت وجود ندارد، انتظار می‌رود بند واچ پرو جدانشدنی باشد.

این افشاگر در ادامه گزارش خود اذعان کرد که ساعت واچ پرو به نمایشگر ۱٫۹۶ اینچی امولد با فناوری نمایشگر همیشه روشن (AOD) مجهز خواهد بود. این نمایشگر قادر ضمن پشتیبانی از نرخ نوسازی ۵۰ هرتزی قادر است به نرخ روشنایی ۶۰۰ نیتی نیز دست پیدا کند. ساعت ناتینگ همچنین احتمالا بدون سیستم عامل Wear OS عرضه خواهد شد. این ساعت از ویژگی پاسخ به تماس‌ها از طریق بلوتوث نیز بهره می‌برد. واچ پرو از ۱۰۰ واچ فیس متنوع و ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی می‌کند.

image

بدنه واچ پرو از جنس آلیاژ آلومینیوم خواهد بود که با GPS داخلی، بلوتوث نسخه ۵٫۳ و گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 همراه می‌شود. انرژی موردنیاز این محصول پوشیدنی توسط باتری ۳۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که در صورت غیر فعال‌سازی AOD، عمر آن به ۱۳ روز می‌رسد. از نظر قابلیت‌های سلامتی، واچ پرو از پایشگر ضربان قلب، کنترل میزان اکسیژن خون، کنترل میزان استرس و تمرینات تنفسی پشتیبانی می‌کند.

شایان ذکر است که برخلاف واچ پرو، اطلاعات چندانی پیرامون هدفون بادز پرو وجود ندارد. همانطور که در این تصاویر مشخص است، هدفون موردانتظار ناتینگ از قابلیت حذف نویز فعال، پخش بی‌وقفه موسیقی برای ۱۱ ساعت و فناوری Ultra Bass برخوردار خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که سه محصول جدید ناتینگ احتمالا در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ شهریور) در بازار هند معرفی خواهد شد. گزارش شده که واچ پرو با قیمت ۴۵۰۰ روپیه (۵۵ دلار)، بادز پرو با قیمت ۳۵۰۰ روپیه (۴۳ دلار) و شارژ GaN با قیمت ۳۰۰۰ روپیه (۳۷ دلار) به فروش خواهند رسید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید