خانهاخبار
اولین محموله آیفون ۱۵ پرو مکس این هفته به دست اپل می‌رسد

اولین محموله آیفون ۱۵ پرو مکس این هفته به دست اپل می‌رسد

اگر گزارش امروز مینگ چی کو درست باشد، نگرانی‌ها در مورد تاخیر عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس دیگر بی‌معنی است.
۷ شهریور ۱۴۰۲

بر اساس اطلاعاتی که امروز توسط مینگ چی کو تحلیلگر معتبر اپل به اشتراک گذاشته شده، اپل این هفته دریافت محموله‌های آیفون ۱۵ پرو مکس را به طور انبوه آغاز خواهد کرد. این موضوع نشان می‌دهد که آیفون ۱۵ پرو مکس با وجود نگرانی‌های قبلی در مورد تاخیر تولید، در ماه سپتامبر (شهریور) در دسترس خواهد بود.

image

 

انتظار می‌رود اپل در رویدادی که شایعات روز سه شنبه ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) را برای آن عنوان کرده‌اند، از آیفون ۱۵، ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس رونمایی کند. طبق گزارش‌ها قرار است هر چهار مدل به پورت USB-C مجهز باشند و داینامیک آیلند نیز حتی برای مدل‌های استاندارد عرضه شود. اما در مورد مدل‌های استاندارد نمی‌توان ارتقاهای زیادی را انتظار داشت و بسیاری از ویژگی‌های جدید مانند بدنه تیتانیومی، دکمه اکشن قابل شخصی‌سازی، تراشه سریع‌تر A17 Bionic، پشتیبانی از وای فای 6E و غیره برای سری پرو کنار گذاشته شده است.

یکی از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود امسال برای آیفون ۱۵ پرو مکس انحصاری باشد، لنز تله فوتو ارتقا یافته با فناوری پریسکوپ است. کو پیش‌تر هم گفته بود که این لنز ۵ تا ۶ برابر زوم اپتیکال را در مقایسه با  زوم ۳ برابری فعلی ارایه می‌دهد.

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که مدل‌های آیفون ۱۵ پرو ممکن است گران‌تر مدل‌های آیفون ۱۴ پرو باشند و امکان افزایش قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلاری آنها حتی در آمریکا نیز وجود دارد. در رسانه‌های اجتماعی، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه اپل ممکن است فضای ذخیره‌سازی پایه آیفون ۱۵ پرو را به ۲۵۶ گیگابایت افزایش دهد بلکه به توجیه قیمت‌های بالاتر کمک کند!



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

پلی استیشن ۵

۱۴۰۲/۶/۷
از آیفون ایکس تا ۱۴ پرو مکس هر سال مدل های جدید رو خریدم ارتقا در آیفون های فرد همیشه بهتر از زوج ها بود مثلآ آیفون ۱۱ پرو مکس خیلی خیلی بهتر از آیفون ایکس بود، و آیفون ۱۳ پرو مکس خیلی خیلی بهتر از آیفون ۱۲ پرو مکس بود، ولی ۱۴ پرو مکس کمترین ارتقا را نسبت به ۱۳ پرو مکس داشت، همچنین ۱۲ پرو مکس تسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس آنچنان برتر نبود ولی الآن مطمئن هستم ۱۵ پرو مکس خیلی خیلی بهتر از آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود

پیشنهاد سردبیر